Beslutet är givetvis 1 miljon kronor. Det spelar ingen roll om kuken är stor eller liten, för jag bryr mig ändå främst om min egen njutning. Om man nu hittar någon man älskar och det visar sig att hon har enormt stort hål samt att det är viktigt för henne att bli tillfredställd så kan man ju alltid skaffa en strapon för en mindre summa eller alternativt dumpa henne och skaffa någon annan älskling med normal fitta. Man kan ju också använda armen då kommer hon utan tvekan vara med om något som hon aldrig varit med om förut.

Ones you go arm you never go black.
1 mille för helvete, fattar ni vad man kan göra? Typ allt man drömmt om att göra eller ännu bättre ha möjligheten att tjänna ännu mer pengar. Ju mer pengar man har desto lättare är det att tjänna ännu mer pengar.
Om nu storleken är viktig för en så har man så mycket pengar så att man på något vänster kan lösa den biten. Eller så kommer någon få nobels fredspris snart för att hen uppfunnit kukförstoraren. Det kommer ju ske för eller senare de fattar vem som helst, eftersom den som gör det kommer bli världens rikaste hen.
Det är en no brainer,