2014-09-05, 12:28
Medlem
KukKluxKlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LokomotivX
1 Miljon, klarar mig bra utan kuk!
1miljon så jag kan opperera kuken att bli lite mindre.
Citera
2014-09-05, 12:50
Medlem
interiorcores avatar
Beslutet är givetvis 1 miljon kronor. Det spelar ingen roll om kuken är stor eller liten, för jag bryr mig ändå främst om min egen njutning. Om man nu hittar någon man älskar och det visar sig att hon har enormt stort hål samt att det är viktigt för henne att bli tillfredställd så kan man ju alltid skaffa en strapon för en mindre summa eller alternativt dumpa henne och skaffa någon annan älskling med normal fitta. Man kan ju också använda armen då kommer hon utan tvekan vara med om något som hon aldrig varit med om förut. Ones you go arm you never go black.

1 mille för helvete, fattar ni vad man kan göra? Typ allt man drömmt om att göra eller ännu bättre ha möjligheten att tjänna ännu mer pengar. Ju mer pengar man har desto lättare är det att tjänna ännu mer pengar.

Om nu storleken är viktig för en så har man så mycket pengar så att man på något vänster kan lösa den biten. Eller så kommer någon få nobels fredspris snart för att hen uppfunnit kukförstoraren. Det kommer ju ske för eller senare de fattar vem som helst, eftersom den som gör det kommer bli världens rikaste hen.

Det är en no brainer,
Citera
2014-09-05, 12:55
Bannlyst
Hade valt dubbelt så stor kuk så jag blev världskändis och kunde tjäna massor med miljoner.
Citera
2014-09-05, 20:49
Medlem
Framtidsatlets avatar
Svårt val! Jobbigt med en meterskuk men å andra sidan så märks knappt en ensam mille i budgeten, räcker för att hålla ena sommarslottet igång i två månader max eller kanske en extra yachtfest i Västindien men vem bryr sig. Inget av dom känns direkt lockande. Jodåsatte.
Citera
2014-09-05, 23:19
Medlem
Blir lite svårare om man säger dubbelt så liten kuk eller 20miljoner?
Citera
2014-09-06, 03:32
Medlem
Mickeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet
Svårt val! Jobbigt med en meterskuk men å andra sidan så märks knappt en ensam mille i budgeten, räcker för att hålla ena sommarslottet igång i två månader max eller kanske en extra yachtfest i Västindien men vem bryr sig. Inget av dom känns direkt lockande. Jodåsatte.

+1 haha

OT; 1 mille
Citera
2014-09-06, 03:37
Medlem
420anonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polksaladuser
Hälften så stor*
Citera
2014-09-06, 03:45
Medlem
IHateThisPlanets avatar
1 miljon är rätt nöjd med min kukstorlek

Citat:
Ursprungligen postat av polksaladuser
haha aa
Citera
2014-09-06, 22:22
Medlem
Anon2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av interiorcore
1 mille för helvete, fattar ni vad man kan göra? Typ allt man drömmt om att göra eller ännu bättre ha möjligheten att tjänna ännu mer pengar. Ju mer pengar man har desto lättare är det att tjänna ännu mer pengar.

Om nu storleken är viktig för en så har man så mycket pengar så att man på något vänster kan lösa den biten. Eller så kommer någon få nobels fredspris snart för att hen uppfunnit kukförstoraren. Det kommer ju ske för eller senare de fattar vem som helst, eftersom den som gör det kommer bli världens rikaste hen.

Det är en no brainer,
1 mille är inte så mycket pengar.
Man skulle verkligen inte kunna göra allt som man drömt om, det är inte ens hälften av priset av en normal-fin 2:a (lägenhet).
Och man kan inte tjäna så mycket mer med 1 mille (riskfritt).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in