2014-08-12, 00:49
Medlem
Turbaas avatar
Blir man förvånad? nee..
Citera
2014-08-12, 01:24
Medlem
topsids avatar
War machine har varit med i filmer han med. Ni får leta reda på dom själva.
Citera
2014-08-12, 10:16
Medlem
Slottsherres avatar
Vilken sorglig porrskata:

http://media-cache-ec0.pinimg.com/73...d3b833c0af.jpg

Knappast överraskande om hon har en loser till pojkvän.
Citera
2014-08-12, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glazeh
Mycket hat mo Christy Mack här, något jag inte vet eller?
Det vanliga kvinnoföraktet på Flashback.
Citera
2014-08-12, 13:02
Medlem
Självklart är det avskyvärt oavsett om hon var otrogen eller ej, låter som ett riktigt psykfall till pojkvän.
Men en del av mig kan inte låta bli att tänka på att detta är konsekvensen av att bli tillsammans med farliga killar.
Citera
2014-08-12, 13:11
Medlem
mschiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Självklart är det avskyvärt oavsett om hon var otrogen eller ej, låter som ett riktigt psykfall till pojkvän.
Men en del av mig kan inte låta bli att tänka på att detta är konsekvensen av att bli tillsammans med farliga killar.
Först och främst tror jag att tjejer som bestämmer sig för att göra porr har haft en dålig barndom och det är inte då konstigt att de dras till "farliga killar". Dessutom tror jag inte att hon har mycket annat att välja bland, tyvärr. Inte alla som vill bli ihop med en porrstjärna. Nu drog hon ju visserligen en rejäl nitlott...
Citera
2014-08-12, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mschief
Först och främst tror jag att tjejer som bestämmer sig för att göra porr har haft en dålig barndom och det är inte då konstigt att de dras till "farliga killar". Dessutom tror jag inte att hon har mycket annat att välja bland, tyvärr. Inte alla som vill bli ihop med en porrstjärna. Nu drog hon ju visserligen en rejäl nitlott...

Jag är ledsen men att hon inte skulle ha mycket att välja på är ju så fantastiskt idiotiskt att jag knappt kan tro vad jag läser. Vi snackar om en tjej som av många män världen över anses som en klockren tiopoängare, oavsett vad några kvinnohatare på flashback säger
Men nejdå, den stackars lilla porrstjärnan ville så gärna dejta en trevlig, gullig och feministisk kille men ingen såg ens åt hennes håll - så hon fick nöja sig med en aggressiv, rippad mma-fighter - som hon inte alls attraherades av för att han osade testosteron och trubbel. Nej i själva verket låg hon i sina ensamma stunder och smekte sig till orgasm när hon fantiserade om mjuka, gulliga och jämställda män som snällt skulle be om lov innan dom kysste henne och fråga "om hon verkligen vill" var tionde sekund. Hahaha!
Citera
2014-08-12, 13:22
Medlem
J.Ks avatar
Han verkar ha skickat på henne rejält, stabil kille det där.

Frågan är om hon kan fortsätta sin porrkarriär efter detta.
Citera
2014-08-12, 13:38
Medlem
mschiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Jag är ledsen men att hon inte skulle ha mycket att välja på är ju så fantastiskt idiotiskt att jag knappt kan tro vad jag läser. Vi snackar om en tjej som av många män världen över anses som en klockren tiopoängare, oavsett vad några kvinnohatare på flashback säger
Men nejdå, den stackars lilla porrstjärnan ville så gärna dejta en trevlig, gullig och feministisk kille men ingen såg ens åt hennes håll - så hon fick nöja sig med en aggressiv, rippad mma-fighter - som hon inte alls attraherades av för att han osade testosteron och trubbel. Nej i själva verket låg hon i sina ensamma stunder och smekte sig till orgasm när hon fantiserade om mjuka, gulliga och jämställda män som snällt skulle be om lov innan dom kysste henne och fråga "om hon verkligen vill" var tionde sekund. Hahaha!
Vad spelar det för roll om hon är en "tiopoängare" när hon är en porrstjärna? Du tycker inte det är stigmatiserat att vara ihop med en porrstjärna?
Citera
2014-08-12, 13:47
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Vad spelar det för roll om hon är en "tiopoängare" när hon är en porrstjärna? Du tycker inte det är stigmatiserat att vara ihop med en porrstjärna?

Hur menar du? Det är väl ett frivilligt val att dejta just porrstjärnor.
Citera
2014-08-12, 13:50
Medlem
Citat:

Det spelar all roll, förstås. Ju snyggare du är som tjej desto fler options. En tjej med hennes utseende kan jobba som sopgubbe, män blir som tokiga oavsett.
Ja många män ser henne förstås som skadat gods. Men det spelar ingen roll, då det finns horder av män som skulle ge sin högra hand för att ens få en date med henne. Har du ö.h.t greppar vilken makt en sån kvinna har?
Citera
2014-08-12, 13:57
Medlem
mschiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Hur menar du? Det är väl ett frivilligt val att dejta just porrstjärnor.
Ja, det är frivilligt val och jag förstår inte var i min text du får det till det motsatta. Det jag menade var att alla inte vill berätta för arbetskompisar eller familjen att man är tillsammans med en porrstjärna med tanke på hur de flesta kommer att reagera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in