Citat:
Ursprungligen postat av
mschief
Först och främst tror jag att tjejer som bestämmer sig för att göra porr har haft en dålig barndom och det är inte då konstigt att de dras till "farliga killar". Dessutom tror jag inte att hon har mycket annat att välja bland, tyvärr. Inte alla som vill bli ihop med en porrstjärna. Nu drog hon ju visserligen en rejäl nitlott...
Jag är ledsen men att hon inte skulle ha mycket att välja på är ju så fantastiskt idiotiskt att jag knappt kan tro vad jag läser. Vi snackar om en tjej som av många män världen över anses som en klockren tiopoängare, oavsett vad några kvinnohatare på flashback säger
Men nejdå, den stackars lilla porrstjärnan ville så gärna dejta en trevlig, gullig och feministisk kille men ingen såg ens åt hennes håll - så hon fick nöja sig med en aggressiv, rippad mma-fighter - som hon inte alls attraherades av för att han osade testosteron och trubbel. Nej i själva verket låg hon i sina ensamma stunder och smekte sig till orgasm när hon fantiserade om mjuka, gulliga och jämställda män som snällt skulle be om lov innan dom kysste henne och fråga "om hon verkligen vill" var tionde sekund. Hahaha!