2014-08-11, 14:02
Medlem
Har ett stort problem nu är det så att jag varit tillsammans med tjejen i 3 år och aldrig fått tagit henne doggy (förutom vid ett fåtal tillfällen i början av förhållandet). Suga av mej finns inte på kartan över huvudet taget. Det får jag blankt nej till hon vägrar kompromissa eller förhandla, trots att hon älskar när jag går ner på henne men vägrar göra det på mej. Doggy delen skyller hon på att det gör ont vilket jag har accepterat. Men undrar fortfarande varför det inte var några problem i början. Men det är avsugnings delen ja inte kan acceptera. Det är ingen fråga om hygien för jag är mycket renlig. Och rakar mej en gång i veckan. Inget visuellt fel på dasen heller tidigare x har nästan levt med min kuk i munnen dom har älskat att suga av mej. Ni kan ju förstå gott folk att det här har lett till en hel del gräl. Vet inte vad jag ska göra alla vet ju att ett bra sexliv är mega viktigt i ett förhållande. Så vad fan ska jag göra börjar till och med titta åt sidorna, titta på andra kvinnor och fantiserar om bj's och doggystyle.
Citera
2014-08-11, 14:11
Medlem
Har du frågat henne varför hon inte vill nu när det inte var några problem i början av förhållandet? Känns ju viktigt att kunna prata om sådana saker i ett förhållande.
Citera
2014-08-11, 14:17
Medlem
Codens avatar
Härligt att se hur feminismen förstör svenska kvinnor!

Du får ju köra lite terrorbalans...om hon vägrar suga så kan du ju inte fortsätta gå ner på henne. Ska det vara rättvist och jämlikt som feministerna vill så ska det ju gälla åt bägge hållen.

Om hon får ont av doggy så beror det ju lite på VAD det är som gör ont. Har du en FB-dase som stöter mot livmodertappen när du bottnar så kan det ju göra rejält ont och då skulle det ju lösa sig med att du inte stöter så djupt.

Om vanligt sex inte gör ont så är det ju inte vestibulit eller liknande och jag vet inte vad som MER skulle kunna göra ont i just doggy men där vanligt sex funkar utan några som helst problem.

Du säger ju själv att det inte var några problem i början av relationen så risken är väl rätt stor att hon helt enkelt fått en fix idé att hon inte gillar att du stirrar henne i rövrosetten eller att hon ser tjock ut när hon står på alla fyra och därför skyller hon på något som du inte kan angripa utan att bli the bad guy.

Är hon inte intresserad av att diskutera saken (om du tar upp den sakligt och utan att kasta anklagelser och infantila saker som "alla andra gör det") så tror jag att er relation är dödsdömd.

Leta upp en tjej som fattar att sex i en relation handlar om att kompromissa och att ta hand om varandra...inte hålla på med fjantig millimeterrättvisa och "my way or the highway"
Citera
2014-08-11, 14:17
Medlem
tjenaremannen123s avatar
Av det jag förstår så har du försökt pratat om det redan och hon har vägrat.

Sluta gå ner på henne om hon tycker om det så mycket så bör hon tillslut kunna kompromissa.

Det är riktigt svårt att avgöra annars med tanke på att hon vägrar prata om det och säga varför hon nu inte vill :/
Citera
2014-08-11, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Har du frågat henne varför hon inte vill nu när det inte var några problem i början av förhållandet? Känns ju viktigt att kunna prata om sådana saker i ett förhållande.
Har frågat henne vf det gick bra med doggy i början och då säger hon bara att det inte gjorde så ont då som nu. Och men det var väll 2 år sen vi använde den positionen. .
Senast redigerad av Brother-G 2014-08-11 kl. 14:57.
Citera
2014-08-11, 14:58
Bannlyst
Vad menar du egentligen med doggy? Tolkar det som om du misstolkat det, menar du analt? Doggy är ju annars bara lite sex bakifrån.
Citera
2014-08-11, 15:09
Medlem
Kendras avatar
Är du säker på att du torkar / tvättar den ordentligt innan hon suger? Tyvärr väldigt vanligt att killar bara skakar av dicken efter toalettbesök... Men tro mig, urinlukten och smaken hänger kvar. Mindre trevligt. Hon kanske är överkänslig mot denna lukt/smak.. Och du kanske var mer noga med att tvätta dig grundligt där nere i början av förhållandet?

Doggy kan göra ont, jag själv lider av det för det e en ställning när killen kommer väldigt långt in, men det löser man enkelt med att inte stöta alltför långt in.. Och inte heller börja med denna ställning när man har sex. En förklaring till varför hon gick med på det i början av förhållandet var för att hon ville göra dig nöjd... Fast det inte var hennes favvoställning. Sorry vet att det förmodligen inte är vad du vill höra men möjligheten e ganska stor.
Citera
2014-08-11, 15:15
Medlem
Jag hotat med att dra in slickningarna men återfallit då jag älskar att ge oralsex. Då har hon blivit sur och sagt du älskar inte mej du tycker jag är äcklig, osv.. Då har jag sagt men du suger inte mej ju älskar inte du mej då? Varpå hon svarat:men du gillar ju att slicka så vad är problemet? Det här med ge och ta finns inte i hennes ordförråd. Hon säger att jag är elak för att ja vill tvinga henne till något hon absolut inte vill pröva. Men jag tänker såhär hur kan hon tycka det är så motbjudande om hon aldrig testat? (vilket hon påstår att hon inte gjort)
Citera
2014-08-11, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attributt
Vad menar du egentligen med doggy? Tolkar det som om du misstolkat det, menar du analt? Doggy är ju annars bara lite sex bakifrån.
Med doggy menar jag i ettan inte i tvåan.
Citera
2014-08-11, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brother-G
Jag hotat med att dra in slickningarna men återfallit då jag älskar att ge oralsex. Då har hon blivit sur och sagt du älskar inte mej du tycker jag är äcklig, osv.. Då har jag sagt men du suger inte mej ju älskar inte du mej då? Varpå hon svarat:men du gillar ju att slicka så vad är problemet? Det här med ge och ta finns inte i hennes ordförråd. Hon säger att jag är elak för att ja vill tvinga henne till något hon absolut inte vill pröva. Men jag tänker såhär hur kan hon tycka det är så motbjudande om hon aldrig testat? (vilket hon påstår att hon inte gjort)
Jag är på gränsen till OCD när det kommer till min personliga hygien. Spelar ingen roll om jag precis varit i duschen (låter mej inte bli avsugen om ja inte är renarna och nyduschad) hon vägrar blowa fan ska jag göra är väldigt sexuell av mej, och har ju gått med på att utesluta doggy men leva utan blowjob's också, WTF! Nått roligt måste man ju ha.
Citera
2014-08-11, 15:37
Medlem
Holisistics avatar
Din flickvän låter dessvärre som en ganska självisk älskare.

Vet inte något effektivt sätt att råda bot på det.
Citera
2014-08-11, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holisistic
Din flickvän låter dessvärre som en ganska självisk älskare.

Vet inte något effektivt sätt att råda bot på det.
Tyvärr så är hon nog väldigt egoistisk..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in