2014-09-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Jag tror absolut att samtliga tittare blir irriterade och stänger av reklamen så fort de har möjligheten, och att många låter bli att köpa produkterna för principens skull.

När de lanserade prerolls så valde nästan hälften av tittarna att kolla färdigt hela reklamen, vilket förvånade dem själva, men jag vet inte hur det är nu. Gissningsvis ligger sanningen någonstans mellan det och "absolut samtliga" - hade det inte fungerat hade det inte funnits kvar.
Citera
2014-09-03, 23:41
Medlem
Sedan Google köpte youtube har det bara gått nedåt. Reklam och de gör om sidan och funktioner innan man hinner lära sig den förra. De tjatar om konton och att man skall använde sina riktiga "konton" och synca osv...suck.
Gillar Google som söktjänst, men det är också allt. T .om deras gmail har kraftigt försämrats.
Hatar reklamen på Youtube som dessutom verkat eskalera senaste 12 mån.
Citera
2014-10-03, 15:35
Medlem
Det jag har stört sig mest på är reklam som är över 30 sekunder lång som man inte kunnat trycka bort.
Citera
2014-10-06, 19:18
Medlem
Herblaws avatar
Det var länge sen ja hade reklam på youtube, men ja kom ihåg att jag någon enstaka gång fick film-trailers som reklam vilket faktist var ganska intressant, brukade kolla hela trailern istället för att bara klicka bort den som man gör med reklamen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in