2014-08-09, 12:55
Medlem
Jag hade precis missnöjet att beskåda en prideparad där några av deltagarna höll upp en flagga där det stod "Queers For Palestine".

Det området är styrt av islam och de som kan någonting om islam öht vet vad muslimer har för syn på icke-heterosexuella.

Fråga: vet de här människorna verkligen inte vad islam går för, eller vet de om det och låtsas inte om det? Har ingen berättat för dem att icke-heterosexualitet är strängt förbjudet enligt islam?

Jag är medveten om att en majoritet av svenska befolkningen är genomkorkad, men så här illa?
Citera
2014-08-09, 13:09
Medlem
Vet du, jag tror inte dessa icke heteromänniskor som du hade "missnöjet" av att se existera, kräver att alla människor måste acceptera deras livsstil för att ha rätt till ett eget tryggt land utan murar och restrektioner och fallande bomber. Tror de tycker att palestinska ungar ska ha rätt leva i ett land även om deras föräldrar råkar tillhöra en religion som inte accepterar homosexuella, därför bär de plakatet "queers for palestine".
Citera
2014-08-09, 17:50
Medlem
BaldEagles avatar
Varje människa med ens ett uns medmänsklighet i kroppen anser givetvis att sionisternas massaker på civila, inklusive mängder med små oskyldiga barn, är ett fruktansvärt brott.

Israel har en stor mängd ortodoxa judar vars åsikter om homosex inte skiljer sig mycket från palestiniernas åsikt. Att börja massmörda små ortodoxa jude-barn måste då vara helt okej enligt dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in