2014-08-09, 09:33
Medlem
Hej!
Jag vaknade ganska precis och känner mig hyfsat utvilad efter en kväll/natt på
vaket. Jag har många gånger vaknat på precis samma tidpunkt och känt mig fruktansvärt dålig; ont i kroppen, ångest, ganska deppig osv. Har haft en väldigt trevlig kväll faktiskt, skulle 'egentligen' dragit ut med polarna men pallade inte efter arbetsveckan. Så det blev jag, tjejen och datorn som umgicks ikväll. Just nu känner jag mig helt okej faktiskt, inte lika sliten som vanligt. Det jag undrar över är hur det kan skilja sig så mycket just ikväll/natt från i princip alla andra gånger jag tagit tjo?

Jag är en bra bit över 20, vikt 80 kg och är ungefär 1.80m lång. Intog ungefär 1,5g tjo av bra kvalitet. För en gångs skull var det fint pulver och inte klettjack.

Har "testat det mesta" i drogväg och tagit tjo flera gånger tidigare. Har dock aldrig, och kommer aldrig testa det "tunga artilleriet" så som t. ex heroin, har heller aldrig tagit nånting intravenöst.

Så till kvällen, klockan var kanske 18.00 och jag vägde upp 0,25g och la det i ett shotglas vilket jag drack upp utan större problem. Efter cirka 20 minuter infinner sig ett lugn blandat med en mild eufori och energi hos mig. Jag ställer mig och tar reda på all disk som samlats under veckan samt städar lite i lägenheten.

19.00-ish äter jag några varma mackor som jag med visst motstånd lyckas trycka i mig.

19.30-ish drar jag två ganska stora streck och sätter mig sedan vid datorn och får för mig att spela gamla hederliga Counter Strike. Detta går väldigt bra när jag är så fokuserad samt intresserad av det jag håller på med.

Från 19.30 fram till ungefär 04.00 sitter jag och spelar och surfar runt konstant samtidigt som jag då och då fyller på med smålinor, dricker en hel del vatten + ett gäng öl. Fortfarande fascineras jag över hur lugn och fokuserad jag känner mig på allt jag gör. Timmarna flyger förbi och jag mår väldigt bra, mår inte överdrivet MDMA-bra utan känner mig som sagt bara lugn och på något sätt harmonisk.
Har i princip aldrig tagit nånting när jag varit ensam men idag blev det så när jag hade det liggandes... Flickvännen kom hem efter krogen och tog litegrann men somnade ganska fort så förblev ensam resten av natten.

Nu till det jag tycker är lite konstigt, men väldigt skönt, är att jag vaknade nu efter ungefär 5 timmars sömn och känner mig helt okej! Inte lika trasig som jag brukar vara efter att ha tagit tjack. Innan jag la mig tog jag 20 mg stesolid och drack en jävla massa öl (vilket jag inte brukar göra) och somnade hyfsat fort. Jag brukar alltid ta någon benso när jag tar något uppåt, men brukar ändå alltid må riktigt dåligt dagen efter, kan det ha att göra med att jag i princip söp ner mig innan jag gick och la mig eller hade jag bara på nåt sätt tur den här gången?

Vet inte om det här blev så mycket till tripprapport men känner att jag vill fråga om någon varit med om liknande, att AT:n helt plötsligt knappt existerar efter att alltid annars ha varit riktig jobbig.

Moderatorer får gärna flytta gärna tråden om den hamnat fel!

Ta hand om er och god morgon!
/tyckeromallt
Senast redigerad av tyckeromallt 2014-08-09 kl. 10:09.
Citera
2014-08-09, 10:25
Medlem
populopiduss avatar
Om det var fem timmar sedan du "söp ner dig" har du garanterat kvar en hel del alkohol i kroppen. Tror du har svaret där.
Citera
2014-08-09, 10:58
Medlem
Kuvolskis avatar
Benzon gjorde att du somnade i kombination av ölen vilket resulterar i 5 timmars sömn och sömn tar bort AT helt i det sammanhanget om man legat på din nivå + sett till och dricka mycket vatten. Du svarar på dina egna frågor i texten hehe.
Citera
2014-08-10, 21:24
Medlem
Tycker inte man får någon speciell AT om man sköter vätskan åtminstonde. Brukar inte må dåligt av tjack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in