2005-09-04, 23:24
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
...klart det var en kille...som förmodligen spelade in det också och la ut det på nätet....men skitsamma...sånt skall man inte prata högt om.

Är väll bara att hålla utkik i humår forumet de nämsta dagarna då.
Citera
2005-09-04, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissenforever
har ni haft webcamsex..jag har det inte... hur var det isåfall??

långdistansförhållande.. och det va jävligt sexigt och porrigt... man levde verkligen för de där nätterna (när man nu inte var på samma plats och kunde träffas på riktigt).

dock svårt att se tjusningen i det om det är med valfri person, hmm... fast å andra sidan är det väl lite som att ha sex med valfri person man träffat på krogen...
Citera
2005-09-05, 00:07
Bannlyst
Kollat på en del tjejer som fått av sig kläder.
Har väll hänt att man dragit i den sammtidigt som man tittat på nån tjej i webcamen osv...
... dvs inget seriösare!
Citera
2005-09-06, 00:06
Medlem
mb_2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smockad
Det räcker med att man utmålar någon som brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt för att det ska räknas som förtal. Att förtala är att tala illa om någon, inte att ljuga om någon.

Men jag tycker varken att det är brottsligt eller klandervärt att pulla i webcam. Varför tycker staten det? Eller misar jag något här?
Citera
2005-09-28, 19:06
Medlem
calle555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smockad
Webcam-sex verkar ju lite coolt, som interaktiv porr, men steget från att tycka det till att testa är nog enormt stort.
Nja, säg inte det.

Jag ställde ungefär samma fråga på ett annat forum och det visade sig att 59% av alla som sade sig ha webcam hade sexat framför den någon gång.

Så nästa gång ni ser en webcam hemma hos någon ...
Citera
2005-10-26, 06:30
Medlem
She-mans avatar
Är inte webbcam-sex ännu en ursäkt för att runka framför datorn?
Citera
2005-10-26, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissenforever
har ni haft webcamsex..jag har det inte... hur var det isåfall??

Ja ett antal gånger och det var helt okej

Finns ju bättre sättt att göra det på men det dög för tillfällena det inträffat
Citera
2005-10-26, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolvag
Skäms lite att när en brud pullade i cam frivilligt utan påtvång så gjorde jag nått hon troligen inte visste om. Hur skulle hon kunna veta att det finns program som kan spela in i windows? Tyvärr gjorde jag det ^^ Två gånger spelade jag in, men hon var äcklig och skum så jag tog bort filmerna, efter ha skrytit för polarna först...

Får jag fråga var på nätet du hittade den skumma tjejen? Finns det en lär det finnas fler. Inget fel med konstiga tjejer så länge de "kommer"
Citera
2005-10-26, 13:33
Medlem
bootboys avatar
Jag har både onanerat själv och sett folk onanera i webcam men dock inte spelat in det!
Citera
2005-10-29, 12:23
Medlem
anarquistas avatar
Vart kan man hitta folk som söker webcamsex aktivt, som nöjer sig med lite vad som helst?
Citera
2005-10-29, 12:29
Medlem
arlaharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaMiffo
Haha. Förklara för mig hur det kan klassas som förtal. Ofredande? Kanske. Ärekränkning? Kanske. Men förtal?

Ja med det vore ju sannerligen befängt att påstå att kvinnor skulle ONANERA!
Nej, fy bubblan *krex*
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in