Citat:
Ursprungligen postat av Nissenforever
har ni haft webcamsex..jag har det inte... hur var det isåfall??

långdistansförhållande.. och det va jävligt sexigt och porrigt... man levde verkligen för de där nätterna (när man nu inte var på samma plats och kunde träffas på riktigt).
dock svårt att se tjusningen i det om det är med valfri person, hmm... fast å andra sidan är det väl lite som att ha sex med valfri person man träffat på krogen...