2005-09-03, 21:24
Medlem
Lorelais avatar
Jag skulle vilja prova. Det är en av mina fantasier. Faktiskt.
Citera
2005-09-03, 21:26
Bannlyst
Det hade vart intressant att pröva...
Citera
2005-09-04, 19:44
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
Jag skulle vilja prova. Det är en av mina fantasier. Faktiskt.

Så vad väntar du på? Släng iväg ett PM till en viss Daddy Dajmkryzz!
(otroligt att ingen annan har vågat fråga)
Citera
2005-09-04, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Så vad väntar du på? Släng iväg ett PM till en viss Daddy Dajmkryzz!
(otroligt att ingen annan har vågat fråga)

Jag erbjöd mig, men Lorelai fattade nog inte tror jag...
Citera
2005-09-04, 19:47
Medlem
Johan 78s avatar
Stämmer att det kan klassas som förtal, hur sjukt det än låter. Läste det i samband med smygplåtningar av tjejer på stranden. Om bilderna kunde klassas som sexiga, så kunde man tydligen åtalas för förtal.
Citera
2005-09-04, 20:37
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melot
Ja, hur kan det vara förtal om det är sant???
OT: Sant eller inte sant har inte med saken att göra. Det räcker med att man utmålar någon som brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt för att det ska räknas som förtal. Att förtala är att tala illa om någon, inte att ljuga om någon.

OT: Webcam-sex verkar ju lite coolt, som interaktiv porr, men steget från att tycka det till att testa är nog enormt stort.
Citera
2005-09-04, 21:00
Medlem
[quote=Nissenforever]har ni haft webcamsex..jag har det inte... hur var det isåfall?? [/QUO

har det så fort jag får möjligheten det är ju bara toppen
Citera
2005-09-04, 22:29
Medlem
Snövits avatar
Om man inte fattar att det kan spelas in får man skylla sig själv.

Jag har själv inte haft web cam sex men har helt klart pratat sex och skickat lite nakenbilder. En "kompis" skulle städa och ville inte orkade inte så om han städade duktigt så fick han en bild på mig för varje uppgift han utförde. Bilderna var med ett plagg mindre för varje uppgift. Han fick sin lägehet städad rätt fort Sen hoppade han in i bilen och ringde på min dörr...
Citera
2005-09-04, 22:35
Medlem
Hickclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Om man inte fattar att det kan spelas in får man skylla sig själv.

Jag har själv inte haft web cam sex men har helt klart pratat sex och skickat lite nakenbilder. En "kompis" skulle städa och ville inte orkade inte så om han städade duktigt så fick han en bild på mig för varje uppgift han utförde. Bilderna var med ett plagg mindre för varje uppgift. Han fick sin lägehet städad rätt fort Sen hoppade han in i bilen och ringde på min dörr...

*suckar djupt* om det ändå var så enkelt!
Citera
2005-09-04, 23:14
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissenforever
har ni haft webcamsex..jag har det inte... hur var det isåfall??

Jag har gjort det, men då var det enbart jag som onanerade, den andra parten var bara publik, och skrev lite dirty saker under tiden.

Dock skickade hon lite bilder med byxorna neddragna så man fick se lite trosor. Ganska suddiga och mörka iochförsig, så det var inte mycket att titta på, men ändå.

Jag tyckte det var enormt upphetsande, det är något jag verkligen kan gå igång på, med kvinnlig publik, medans jag onanerar eller blottar mig på ett eller annat sätt. Dock tror jag att jag var den som var mest road, hon gjorde det nog mest som en kul grej bara. och lite för min skull.

Det var en kvinnlig chatkompis som jag aldrig har träffat IRL, åtminstone inte ännu.
Citera
2005-09-04, 23:18
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Jag har gjort det, men då var det enbart jag som onanerade, den andra parten var bara publik, och skrev lite dirty saker under tiden.

Dock skickade hon lite bilder med byxorna neddragna så man fick se lite trosor. Ganska suddiga och mörka iochförsig, så det var inte mycket att titta på, men ändå.

Jag tyckte det var enormt upphetsande, det är något jag verkligen kan gå igång på, med kvinnlig publik, medans jag onanerar eller blottar mig på ett eller annat sätt. Dock tror jag att jag var den som var mest road, hon gjorde det nog mest som en kul grej bara. och lite för min skull.

Det var en kvinnlig chatkompis som jag aldrig har träffat IRL, åtminstone inte ännu.

dvs. det var en kille...
Citera
2005-09-04, 23:21
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
dvs. det var en kille...

...klart det var en kille...som förmodligen spelade in det också och la ut det på nätet....men skitsamma...sånt skall man inte prata högt om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in