2019-09-14, 18:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej, det var LupesVulpus som hade de fantasierna.

1) Alla kvinnor har de fantasierna. Den som säger något annat ljuger.

2) Och som vanligt är det de som protesterar mest som egentligen vill hålla på med det.
Citera
2019-09-14, 18:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Du har grava läsproblem, har du gått ut grundskolan eller är du bara svagbegåvad?
Vad är det jag inte fattar?

Tror du att bordellägarna har så höga krav att det blir svårt för AF att hitta arbetslösa att anvisa att söka jobben?
Senast redigerad av Ipsi 2019-09-14 kl. 18:51.
Citera
2019-09-14, 18:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

2) Och som vanligt är det de som protesterar mest som egentligen vill hålla på med det.
Har alla kvinnorna fantasier om att de måste utbilda sig till terapeut för att kunna sälja sex?
Citera
2019-09-14, 18:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Har alla kvinnorna fantasier om att de måste utbilda sig till terapeut för att kunna sälja sex?

Nej att tvingas sälja sex. En del vill bli trafficked, en del vill gå på gatan, det finns många varianter.
Citera
2019-09-14, 18:51
Medlem
Citat:
Vad är det jag inte fattar?

Tror du att AF att bordellägarna har så höga krav att det blir svårt för AF att hitta arbetslösa att anvisa att söka jobben?

Du fantiserade ihop något som inte hade koppling till det jag skrev, men försök gärna igen, även en blind höna hittar ibland ett korn.
Citera
2019-09-14, 18:52
Avslutad
Citat:
Nej att tvingas sälja sex. En del vill bli trafficked, en del vill gå på gatan, det finns många varianter.
Ja, men LupesVulpus säger att man först måste utbilda sig till terapeut för att klara jobbet.
Citera
2019-09-14, 19:00
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Det handlar således om kognitiv dissonans:

Citat:
In the field of psychology, cognitive dissonance is the mental discomfort (psychological stress) experienced by a person who holds two or more contradictory beliefs, ideas, or values. This discomfort is triggered by a situation in which a person's belief clashes with new evidence perceived by the person. When confronted with facts that contradict beliefs, ideals, and values, people will try to find a way to resolve the contradiction to reduce their discomfort.

https://en.wikipedia.org/wiki/Cognitive_dissonance

Har alltid misstänkt att det handlar om kvinnors bortträngda sexfantasier. Samt om intrasexuell konkurrens:

Citat:
Female intrasexual competition is when females compete with each other over a potential mate. Such behaviour might include self-promotion tactics and competitor derogation (direct and indirect forms of aggression) towards other females. Variables that influence female intrasexual competition include: genetic quality of males, ovarian hormones and hormonal variations and interpersonal dynamics.

https://en.wikipedia.org/wiki/Female_intrasexual_competition
Citera
2019-09-14, 19:06
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Jag har märkt en tendens att unga tjejer gärna hänger i gathörn och tittar rakt in i förarhytten på manliga bilförare. Känns lite som horbeteende faktiskt.
Citera
2019-09-14, 19:08
Avslutad
Citat:
Du fantiserade ihop något som inte hade koppling till det jag skrev, men försök gärna igen, även en blind höna hittar ibland ett korn.
Huvudsaken vi är överens om att utbildningskraven inte alls kommer att vara så höga att inte vem som helst kan bli anmodad av AF att söka.

Vilket var vad JAG diskuterade när du svarade mig.
Citera
2019-09-14, 19:10
Medlem
Citat:
Huvudsaken vi är överens om att utbildningskraven inte alls kommer att vara så höga att inte vem som helst kan bli anmodad av AF att söka.

Vilket var vad JAG diskuterade när du svarade mig.

Du svamlade om betyg som ingen annan pratat om, du verkar pårökt.
Citera
2019-09-14, 19:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag har märkt en tendens att unga tjejer gärna hänger i gathörn och tittar rakt in i förarhytten på manliga bilförare. Känns lite som horbeteende faktiskt.

Jag gör det. Men jag visste inte att andra tjejer också gör det. De försöker antagligen stöta på männen. Första steget in i branschen...
Senast redigerad av Babianen 2019-09-14 kl. 19:20.
Citera
2019-09-14, 19:18
Avslutad
Citat:
Du svamlade om betyg som ingen annan pratat om, du verkar pårökt.
Ja, jag pratade om att ingen torsk kommer att be om att få se godkända slutbetyg från skolan. Att ha hoppat av gymnasiet eller grundskolan i åttan är inget hinder för jobbet som prostituerad.

Att du har svårt att förstå vad betyg har med utbildning att göra är en annan femma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in