Citat:
Ska alla som inte gillar din moraluppfattning lämna landet? I en demokrati ingår att man kan argumentera för en förändring av befintlig politik. I detta fall prostitutionspolitiken. Jag kommer att lämna landet när det är praktiskt genomförbart för mig. Av helt andra orsaker.
Om du liksom jag är orolig över den exponentiellt ökande organiserade brottsligheten, varför vill du binda polisresurser till att jaga samtyckande och vuxna som har sex med varandra på bordeller istället för i tjejens lägenhet (vilket inte ens är tillåtet p.g.a. kopplerilagen)?
Om du liksom jag är orolig över den exponentiellt ökande organiserade brottsligheten, varför vill du binda polisresurser till att jaga samtyckande och vuxna som har sex med varandra på bordeller istället för i tjejens lägenhet (vilket inte ens är tillåtet p.g.a. kopplerilagen)?
Jag är orolig för samhällets utveckling ja. Du verkar inte vara det dock, det enda du verkar kunna fokusera på är din avsky för kvinnor i Sverige.
Den polis som går åt prostitution är försvinnande liten, det är jag tämligen säker på. Och det spelar ingen roll hur mycket resurser som sätts till polisen för att stävja kriminaliteten så länge det är så oerhört svårt att få någon dömd och väl det sker så är straffen lika med noll i princip.
Detta samtidigt som man ändå fortsätter att ösa in människor från allsköns länder som vi inte kan ta hand om. Så länge regeringen sitter är det dött lopp.
Men oavsett regering hade jag inte brytt mig om att argumentera för el emot prostitution. Det är ingenting som på något sätt är eller har varit närvarande i mitt liv.
Tycker bara synd om de som utnyttjas i prostitutionens namn, då även de som är heroinister, till exempel. Och känner instinktivt avsky för de män som bidrar till detta.
Om du nu skulle brytt dig det minsta om Sverige hade du inte heller fokuserat på det. Men du är en landsförrädare, det har jag hävdat sedan länge. Jag är inte ens säker på att du är svensk.