Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Livingstone
Ja det ser antagligen bra ut på pappret.
Men det spelar ingen roll att det är gjort via tor, tror inte polisen lär pusha massa hemsidor att lämna ut IP-adresser för ett så svagt brott. Antagligen kollar man bara konto och du säger att det är ett googlekonto så ja, det kommer ju peka på dig. Då är det bra att själv kunna peka på en anmälan om intrång.
Har svårt att tro att det ens går så långt. Det lär bara bli ett papper i högen om offret anmäler.
Du verkar vara extremt nojjig över det här?
Är det personen du hatar och har internetstalkat som du gjort något mot?
(Jag undrade om din ålder tidigare eftersom att jag läste din posthistorik och det verkade inte direkt vara myndiga personer som skrivit vissa saker. Jag antar att även ditt flashbackkonto blev kapat?)
Mvh
tack för svaret även om jag tycker du gör onödiga utvikningar iom att du börjar prata om ålder.
Nu har jag förstört hårddisken som jag hade i datorn, alltså fysiskt, tagit ut skivorna och repat dem.
Enda polisen har är att jag står på ett googlekonto, eller egentligen bara mejl till kontot för på kontot står X Y som inte är jag.
Ja jag är nojig av mig. Vill inte att en yrkesbög ska sätta en prick på mig.
De kan alltså omöjligen säga att jag skrev "dödshot" från min dator då de varken har disken eller något ip då detta hände via tor.
OCh jag antar väl ändå att nämndemännen inte är så sjuka att det räcker med att man har ett konto skrivit som någon har reggat ett forumkonto på. Där tog sig som sagt någon in med hjälp av den lappen med alla lösen som ja ghar. Dessutom använder jag samma lösen till allt.
Det skrevs av y att han hoppades att K*'''' skulle dö, sedn när en fanboy påpekade att ke*** nära kunde se detta så skrev jayg att det var y minsann likgiltig inför.
Detta var tydligen mordhot framställda av y.
Utöver detta ställde y några frågor om huruvida K betedde sig och tänkte kring hans asocialitet.
Allt lämnar spår och dessa spår vill jag nu inte ska användas emot mig, då man aldrig vet vad någon skicklig polis kan få detta till, därför vidtar jag åtgärder.