2016-02-07, 13:49
Medlem
Flashbabe!s avatar
Jag (är inte jurist eller managementkonsult) tycker reklamen känns nedlåtande mot "medel-Svensson".
Vad som menas med "nivå" är rätt luddigt, men i reklamen tolkar jag det som ex. "intelligenta, högutbildade, högklassiga" men man behöver inte gått juristlinjen eller vara civilekonom för att ha "nivå". (Min högst personliga åsikt)
Och "ambitioner" som också nämns, tror jag många har, men däremot kanske inte alla har möjligheten att nå dit av olika orsaker.

Hela reklamen är bara så jäkla nedlåtande tycker jag. Det finns faktiskt truckförare med nivå och ambitioner och civilekonomer som är helt ovetandes om allt annat som sker i livet och världen, än det som dom läst i studiematerialet.

Lite kul är det trots allt, att managementkonsulten "Fredrik" var tillsammans med Lena PH under denna tid reklamen gått...
Citera
2016-02-20, 10:10
Medlem
Kan inte låta bli att skratta när reklamen kommer. Känns som det är en sketch från något satirprogram. Men visst, alltid lurar de några stackare.
Citera
2016-02-20, 10:27
Medlem
IGotAGoldenTickets avatar
Jag tycker det låter som en bra idé.

Är själv så less på alla tjejer som har skitjobb de är missnöjda med men ändå tar de aldrig tag i problemen. Tjejer med lite högre ambitionsnivå har i regel lättare för att själv välja sin egen lycka.

Från min egen sida så har jag väl en massa saker gemensamt med Elitsinglars målgrupp men sofistikerad skulle jag inte benämna mig själv. Jag kan lura folk att jag är det, men det är verkligen inte min personlighet.
Citera
2016-02-20, 11:02
Medlem
brianmolkos avatar
Dejtingsajt för människor som inte har tid att träffas ?
Vatför kan människor inte göra saker i verkligheten
Citera
2016-02-20, 19:26
Medlem
VolvoF12s avatar
Fy fan vilket trams! Säkert avhandlas i tråden redan men vem som helst kan väl skapa ett konto där, vadå elit?
Eller sållas vanliga arbetare bort som reggat sig.
Citera
2016-02-20, 20:00
Medlem
Kanske har detta redan avhandlats men

Lönar det sig att ha tv reklam i detta fallet för en snävare kundkrets?
(Vet iof inte vad medlemsskap kostar)
Citera
2016-02-20, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoF12
Fy fan vilket trams! Säkert avhandlas i tråden redan men vem som helst kan väl skapa ett konto där, vadå elit?
Eller sållas vanliga arbetare bort som reggat sig.
Men det kommer ju märkas på dejterna sen att personen inte är "elit" så det löser sig automatiskt
Citera
2016-02-24, 19:13
Medlem
Kan detta vara seriöst? Populärast är 3000 för ett halvår!!!!!!!
Kan det vara den dyraste dejtsajten ngnsin? 1200 kr för en månad - vad väntar du på
Citera
2016-02-25, 03:31
Medlem
Oddballs avatar
Fascinerande när man ena stunden får se Lena PH:s ex stå och brösta upp sig som "managementkonsult" i Elitsinglars reklam för att i nästa stund få se honom i margarinreklam...
Citera
2016-02-25, 08:13
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Kanske har detta redan avhandlats men

Lönar det sig att ha tv reklam i detta fallet för en snävare kundkrets?
(Vet iof inte vad medlemsskap kostar)

De hoppas givetvis på att allehanda män ska regga sig med förhoppning om att knyta kontakt med riktiga toppsnäckor.

Det finns givetvis inga toppsnäckor där, eller kvinnor överhuvudtaget, men det är oväsentligt.
Citera
2016-02-25, 19:55
Medlem
Har fått mail nu att min profil är populär och att mga gillar min beskrivande text.
Det måste väl vara bluff? Ngn annan som verkligen testat denna svindyra sajt?
Citera
2016-02-26, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xd67
Har fått mail nu att min profil är populär och att mga gillar min beskrivande text.
Det måste väl vara bluff? Ngn annan som verkligen testat denna svindyra sajt?

Se där, spännande

Vad är det för ålder på denna lite finare sajt.?

Uppdatera gärna , kul att höra för oss singlar som är för fattiga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in