Såg vad du skrivit i hans blogg...
Har aldrig träffat honom irl men av det jag läst ur från hans dagbok (hittade hans fb också och där bekräftades bara bilden av hans osköna personlighet) senaste året så kan jag hålla med om att han är en självgod narcissisttönt utan självdistans. Såna finns det tyvärr och hur människor runt omkring inte ser detta är väl det som jag blir mest förvånad över när man läser hur ryggdunkningarna ramlar in när han berättar om sig själv. Antagligen är hans internetpolare precis likadana. Kaka söker maka är ett fenomen man aldrig slutar förvånas över. Hans flickvän måste ju vara efterbliven eller bara sjukt skev
Nu är det ju faktiskt så att det finns hyfsat gott om sköna människor som du givetvis bör ägna din tid och energi åt istället för den här dagboksnollan. Gör du det så kommer det med tiden bli lättare att inte fokusera på det i livet som går ut över DIG på ett negativt och destruktivt sätt.
Jag håller tummarna för att du fixar att bryta den här besattheten. Har varit i samma sits och inte klarat av att hålla mig från frestelsen att attackera. Det är inte svårt att jävlas. Att beställa varor på faktura i hans namn för några hundratusen är lätt gjort. Det kommer kännas skönt för stunden men i längden leder det inte till något bra för DIG. Tro mig, jag har testat.
Kom igen nu, ring en polare och dra iväg honom på en öl och ha lite kul så kommer du glömma den här jävla nollan Kenny.