2014-08-05, 01:43
Bannlyst
Hej! jag behöver lära mig lite spanska. Någon som kan språket flytande som skulle vilja diskutera, rätta meningar jag skriver fel i osv osv?

Om det finns någon spansk krabat där ute som läser detta och som skulle vilja lära sig svenska så skulle jag i gengäld kunna lära dig svenska
Senast redigerad av WhippedCum 2014-08-05 kl. 01:47.
Citera
2014-08-05, 01:55
Medlem
retrospectives avatar
Det var några år sedan sist så min spanska är ganska usel nuförtiden... Men, det finns ganska många alternativ när du ändå sitter på nätet. Du kan t ex gå in på Omegle och välja språk för chatten; där torde du inom en rimlig framtid finna någon vänlig själ. Jag har själv gjort på det sättet faktiskt.

Annars finns hemsidor där du kan registrera dig själv och din information (vilka språk du kan och vilka språk du vill lära dig), och därefter kopplas du ihop med människor som finns där för just den anledningen... alltså att lära dig språk, gärna i utbyte mot att du lär dem ditt språk.
Kan återkomma om du inte hittar en sida. Kände till en ganska bra sådan förut...
Citera
2014-08-05, 02:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av retrospective
Det var några år sedan sist så min spanska är ganska usel nuförtiden... Men, det finns ganska många alternativ när du ändå sitter på nätet. Du kan t ex gå in på Omegle och välja språk för chatten; där torde du inom en rimlig framtid finna någon vänlig själ. Jag har själv gjort på det sättet faktiskt.

Annars finns hemsidor där du kan registrera dig själv och din information (vilka språk du kan och vilka språk du vill lära dig), och därefter kopplas du ihop med människor som finns där för just den anledningen... alltså att lära dig språk, gärna i utbyte mot att du lär dem ditt språk.
Kan återkomma om du inte hittar en sida. Kände till en ganska bra sådan förut...

Jag vet inte hur jag ska tolka ditt inlägg. Ville du diskutera eller inte?

Jo, precis omegle kanske är bra, även nåt onlinespel skulle vara grymt att börja med som är på just spanska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in