2005-08-31, 08:39
  #1
Medlem
Den svenske uppfinnaren Lans ska betala 100 miljoner i rättegångskostnad till de amerikanska databolag som skitit i att betala för hans patent på färggrafiken i datorer.
http://www.nyteknik.se/art/41710
Nu hoppas jag att svenska staten tar och fortsätter slåss eller betalar så han slipper sälja patenten.
Jag har gjort min sista affär med HP och Dell.
2005-08-31, 09:10
  #2
Medlem
Nja riktigt så ill aär det inte. Det är faktiskt "bara" 100 miljoner.
2005-08-31, 09:17
  #3
Medlem
Åhhhh vad förbannad man blir.
Antar att den "domaren" inte behöver fundera över sin försörjning.
2005-08-31, 09:45
  #4
Medlem
Pellefants avatar
Tråden saknar egentligt diskussionsunderlag och är egentligen bara ett utdrag av vad som står i en tidning. Tråden låses i avvaktan på att trådstartaren via PM meddelar vad som avses att diskuteras i denna tråd.

/ Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in