Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Det verkar som de flesta chattforum försvunnit de senaste åren. Var ju länge sedan som Aftonbladet lade ner sin chatt med motivering att det finns så många andra chattforum, vilka menar de då?? Har hört att det istället berodde på att chatten inte fungerande, var många som blev lurade på olika sätt så därför valde de ansvariga att stänga ner chatten. Msn verkar ju också helt ute, vet inte om det är någon som använder det längre? Förut fanns ju det ju även en chatt på Passagen men det är också borttagen. Hur det är med "Snyggast" chatten vet jag inte men det verkar inte vara så många som chattar där längre.
Om man söker på ordet "chatt" så kommer det bara upp en massa förslag på olika dejtingsidor. Men om man nu inte är intresserad av att registrera sig på en dejtingsida utan istället bara vill chatta, hur gör man då?? Vilka forum är det som alla hänvisar till? Facebook, Twitter och Instagram har för mig inget med chatt att göra. Det kanske bara är jag som inte hängt med i utvecklingen men det här med att chatta verkar inte vara så populärt längre.
Helt rätt. Verkar som att poängen med nätet inte var att kunna lära känna nya människor utan att pladdra med folk man redan känner och sedan ägna tid åt en massa skit som ex Facebook.