2014-08-03, 11:16
Medlem
Det verkar som de flesta chattforum försvunnit de senaste åren. Var ju länge sedan som Aftonbladet lade ner sin chatt med motivering att det finns så många andra chattforum, vilka menar de då?? Har hört att det istället berodde på att chatten inte fungerande, var många som blev lurade på olika sätt så därför valde de ansvariga att stänga ner chatten. Msn verkar ju också helt ute, vet inte om det är någon som använder det längre? Förut fanns ju det ju även en chatt på Passagen men det är också borttagen. Hur det är med "Snyggast" chatten vet jag inte men det verkar inte vara så många som chattar där längre.

Om man söker på ordet "chatt" så kommer det bara upp en massa förslag på olika dejtingsidor. Men om man nu inte är intresserad av att registrera sig på en dejtingsida utan istället bara vill chatta, hur gör man då?? Vilka forum är det som alla hänvisar till? Facebook, Twitter och Instagram har för mig inget med chatt att göra. Det kanske bara är jag som inte hängt med i utvecklingen men det här med att chatta verkar inte vara så populärt längre.
Citera
2014-08-03, 11:27
Medlem
Strychnos avatar
Varför inte chatta på irc?
Citera
2014-08-03, 11:29
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det verkar som de flesta chattforum försvunnit de senaste åren. Var ju länge sedan som Aftonbladet lade ner sin chatt med motivering att det finns så många andra chattforum, vilka menar de då?? Har hört att det istället berodde på att chatten inte fungerande, var många som blev lurade på olika sätt så därför valde de ansvariga att stänga ner chatten. Msn verkar ju också helt ute, vet inte om det är någon som använder det längre? Förut fanns ju det ju även en chatt på Passagen men det är också borttagen. Hur det är med "Snyggast" chatten vet jag inte men det verkar inte vara så många som chattar där längre.

Om man söker på ordet "chatt" så kommer det bara upp en massa förslag på olika dejtingsidor. Men om man nu inte är intresserad av att registrera sig på en dejtingsida utan istället bara vill chatta, hur gör man då?? Vilka forum är det som alla hänvisar till? Facebook, Twitter och Instagram har för mig inget med chatt att göra. Det kanske bara är jag som inte hängt med i utvecklingen men det här med att chatta verkar inte vara så populärt längre.
Omegle eller chatroulette kanske? Så kan du passa på att visa pillen också.
Citera
2014-08-03, 13:45
Medlem
skype?
Citera
2014-08-03, 14:07
Medlem
Underkasts avatar
MSN blev väl integrerat med skype om jag inte är ute och cyklar? Tror majoriteten flyttat över till facebook, så var de i min umgeängeskrets iaf. Klamrade mig fast vid msn tills de iprincip bara var jag och vän kvar i listan.. jag saknar msn. Sen finns ju t ex IRC som någon nämnde, pröva de?
Citera
2014-08-03, 14:22
Medlem
bithaxs avatar
stranger.se
Citera
2014-08-03, 16:00
Medlem
iggesundarns avatar
Hittar man nån chattsida så är det bara massa kåtbockar där..
Citera
2014-08-03, 17:03
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iggesundarn
Hittar man nån chattsida så är det bara massa kåtbockar där..
O va e de för fel me de? E väl bara kul me gubbar som runkar svettig kuk och raggar på allt som kan tänkas vara kvinnligt
Citera
2014-08-03, 18:04
Medlem
Vad är det du vill chatta om? Beror ju på vad du vill prata om osv.
Citera
2014-08-03, 18:04
Medlem
Ultimatrixs avatar
Jag använder Facebook kopplat till mitt Skype för att chatta. Då slipper du allt socialt trams, men får ändå chatta med dina vänner.
Citera
2014-08-03, 18:16
Medlem
Nej jag vet inte vad jag vill chatta om egentligen... På de flesta ställen kretsar ju allt bara kring sex och utseende och det känns så omoget att bara tjata om det i all oändlighet. De flesta som chattar är ju dessutom rätt omogna. Det ser man ju bara här hur omogna en del är och ska göra sig löjliga över allt. Jag ställde faktiskt en seriös fråga men det kanske är för mycket begärt att få ett seriöst svar tillbaka. Men ibland saknar jag att chatta utan att det måste handla om att dejta någon.
Citera
2014-08-03, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda

Helt rätt. Verkar som att poängen med nätet inte var att kunna lära känna nya människor utan att pladdra med folk man redan känner och sedan ägna tid åt en massa skit som ex Facebook.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in