Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
Vad med de "heta latinos" sexdrömmar och lycka? Varför skulle en vacker, het latinotjej överhuvudtaget vilja ha sex med blekfula svennar mot pengar om hon kan jobba ihop sin inkomst på annat vis?
Vad med alla fula kvinnor och män i sydamerika, afrika och asien som drömmer om en lång blond och blåögd het skönhet från norden...ska vi sända ner våra snygga unga män för lite jobb på afrikanska bordeller? kanske blir alternativet i framtiden när västs ekonomi gått i kras mens afrikas blomstrar.
Nå? Tar ni jobben som finns för er då?
Du skriver för övrigt fel...prostitution ÄR redan lagligt i Sverige. Det som inte är lagligt är sexköp.
Varför skulle hon inte det? Det finns många som är nymfomaner t.ex. som inte tycker det är tillräckligt att ha sex på sin fritid utan även vill ha sex på arbetstid. Andra kanske drivs av altruism och vill dela med sig av sina sexuella färdigheter för att göra människor lyckligare.
Om den vackra heta latinan inte vill ha sex med "blekfula svennar" i utbyte mot pengar är hon fri att göra något annat, t.ex. jobba som spärrvakt i tunnelbanan, jobba på ICA, bli modebloggare eller utbilda sig till ingenjör.
Det är lagligt att prostituera sig men jag skulle inte kalla prostitution som företeelse laglig, prostitution innebär att det finns en säljare och en köpare och köpet är i det här fallet olagligt. Oavsett vad så är detta inte relevant då jag skrev två gånger i mitt inlägg att det är sexköp som är olagligt.