Flashback bygger pepparkakshus!
2014-11-03, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Jasmine tycker jag faktiskt har varit rätt skön senaste veckorna.

Är du blind eller? Hon är ju äcklig på alla sätt och vis som människa. Jag skulle vilja se henne i Ylvas roll och då hade hennes riktiga sida kommit fram. Nu lever hon bara på sin gästvänlighet.

Hon måste ju dessutom ha psykiska problem efter det sättet hon beter sig på.
Citera
2014-11-03, 23:32
Bannlyst
Fan vad tråkigt det var utan Smail, som ett land utan president som han sa när han åkte.
Citera
2014-11-03, 23:36
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Är väl klart att Ervin måste ryta till mot miffot michelle. Nya killen kommer ju antagligen bli immun, och ifall michelle hånglar upp honom hela tiden tar han ju henne - Ervin ut.

Tyvärr för hans del visar ju michelle att hon skiter totalt i Ervin och tänker med fittan. Verkar vara en rejält blåst brud.

Bajsankan tycker jag höjde sig i det här avsnittet. Härligt att se rikspuckot ylva få skäll. Mer!

I det läget hade hon ju inte ens bestämt sig. Utan sa väl tvärtom att hon inte ville spela med honom. Det är ju alltid en bra idé att ställa in sig hos ytterligare en kille. Sedan tror jag knappast det var någon kärlek mellan henne och Ervin? Killen känns ju bara alltför paranoid, svartsjuk och osäker. Sköt det snyggt istället, försök få henne lova att välja dig innan hon bestämt sig för något annat. Inte skälla ut och hota, det är direkt efterblivet.

Sen vet jag inte om hon hade bestämt sig mellan Ervin och Freddie sedan innan. Men att Ervin "spelat" ut sig själv är ju uppenbart.
Senast redigerad av Oformad 2014-11-03 kl. 23:40.
Citera
2014-11-03, 23:37
Medlem
Smail behövs.
Citera
2014-11-03, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Är väl klart att Ervin måste ryta till mot miffot michelle. Nya killen kommer ju antagligen bli immun, och ifall michelle hånglar upp honom hela tiden tar han ju henne - Ervin ut.

Tyvärr för hans del visar ju michelle att hon skiter totalt i Ervin och tänker med fittan. Verkar vara en rejält blåst brud.

Bajsankan tycker jag höjde sig i det här avsnittet. Härligt att se rikspuckot ylva få skäll. Mer!

Är inget jättefan av Michelle men jag tycker inte man säger på det sättet. Han såg ju bara patetisk och desperat ut. Han kunde väl snackat med henne istället och framfört sina tankar? Istället för att dra till hotkortet direkt. Michelle sa ju dessutom till nya killen att hon inte ville köra med honom.
Ahja, man får väl tänka på att de är svinfulla 50% av tiden man ser. Ingen ursäkt kanske, men en förklaring.

Förresten, vem fan tänker Freddie stå med? Känns som att han bara softar. Verkar ha ett gott hjärta dock.
Citera
2014-11-03, 23:57
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Förresten, vem fan tänker Freddie stå med? Känns som att han bara softar. Verkar ha ett gott hjärta dock.

Tror faktiskt att Freddie är ett andrahandsval för alla tjejer nästan. Verkar bra vän med hela gruppen och kommer aldrig hamna i siktet.

Bra av Jasse att skälla ut Ylva för övrigt men ett äckligt spel att låta Paow trösta senare. Nästan komiskt att Lökholm är med förresten. Osäkrare kille får man leta efter och han får bara 14-åriga flickor på fall, åtminstone vad jag hört ryktat IRL.
Citera
2014-11-04, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YoungTony
Calle o Kristian är helt klart dom bästa i huset!

Han där Edwin spelar för säker "Jag är JÄVLIGT högutbildad och jobbar med något man måste...eeh va heter de, jo ha universitetsutbildning för"...Stör mig enormt på killen!
Frågan är om det var det eller Ylvas "ååh jag vill också va smart" som var mest patetiskt.
Citera
2014-11-04, 00:17
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooblu
Frågan är om det var det eller Ylvas "ååh jag vill också va smart" som var mest patetiskt.

Är ju bara den vanliga "tjejkompllimangen", där man nedvärderar sig själv och upphöjer den andra. Räknas väl som social kompetens bland tjejer?

I verkligheten snackade hon väl med honom för att hitta en partner och det finns ju inget som tyder på att hon var särskilt imponerad på riktigt, typ: "Å, shit vad smart han är, han måste jag ju spela med!". Utan verkar som om hon ratade honom och försökte satsa på att göra Saga till den nya Syrenen - vilket ju gick mindre bra.
Citera
2014-11-04, 00:26
Medlem
B´stards avatar
Det var Jasse som drog igång igång det här spektaklet i förra avsnittet när hon tog upp Sirenen - knappast en slump att hon tog upp en sådan gammal grej. Hon ville såklart splittra Ylva o Kian för att hon kände att hon snart stod på tur å ryka. Sen spär hon på å får till det att Ylva så gärna ville ha ut Saga, och dolkar Ylva rejält.

Det var ju den här utvecklingen man väntade för några veckor sedan - det oundvikliga inbördeskriget hos det populära gänget! Ylva är väl inte världens smartaste och dessutom psykiskt instabil, och Jasse utnyttjar detta.
Citera
2014-11-04, 01:10
Medlem
Hunden007s avatar
eftersom dom snackar om Sirenen så borde hon också komma in för skapa drama
Citera
2014-11-04, 01:11
Medlem
PermanentNojjas avatar
Ylvas beteende är för mig fullt förståeligt.

Hon har precis fått reda på att Kian hade sex med Sirenen, och det får henne att må dåligt. Antagligen jävligt dåligt, för hon känner sig förrådd av den hon är kär i.
Detta leder till att hon kan sympatisera med Kristian, som gång på gång har fått stå ut med att Saga knullar nya killar. Hon har sett hans lidande, men antagligen inte förstått hur det faktiskt känns.

Nu projicerar hon sin sorg/ilska över att Kian inte har samma känslor för henne som hon har för honom på Saga istället (antagligen eftersom hon är för kär i Kian för att kunna kasta ut honom, eller för att hon vet att han står säker med Jasse).

Och allt började med att Jasse "råkade" nämna att Kian knullade Sirenen. Hon är riktigt jävla slug, antagligen mycket smartare rent socialt än de flesta människor i Sverige.
Citera
2014-11-04, 01:42
Medlem
Dest88s avatar
Ervin är för rolig alltså. Typisk kille som läst någon populärvetenskaplig psykologibok och kollat lite Criss Angel på youtube och sen tror att han kan kontrollera folk. Det är klart, omger man sig med folk som Saga och Ylva så tror man ju att man är smartare än man är. Att lida av narcissistisk personlighetsstörning verkar vara ett måste för att få delta i PH.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in