2014-08-19, 00:52
Medlem
sam_elofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingakrusiduller
Thomas Muller i PH. Nu har jag sett allt.

Inte nog med det, vi har även Podolski/Wernbloom och en skev Matt Damon.
Citera
2014-08-19, 00:54
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus
Hur kommer jag runt tv3plays skit där dom märker av att man har adblock?!

Tror inte det är möjligt tyvärr. Men ifall du inte behöver se avsnitten precis när det börjar, utan kan tänka dig att se det när det har slutat, så kan jag tipsa om swefilmer. De lägger upp (gjorde de även förra året) alla avsnitt nästan direkt efter att de sänds, dessutom i HD så det är bra kvalité. Givetvis utan reklamskiten.
Citera
2014-08-19, 00:57
Medlem
Förstår inte varför Saga klagade på killarna, hon har ju dejtat Jesper Fröidh?
Citera
2014-08-19, 00:58
Medlem
sam_elofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Tror inte det är möjligt tyvärr. Men ifall du inte behöver se avsnitten precis när det börjar, utan kan tänka dig att se det när det har slutat, så kan jag tipsa om swefilmer. De lägger upp (gjorde de även förra året) alla avsnitt nästan direkt efter att de sänds, dessutom i HD så det är bra kvalité. Givetvis utan reklamskiten.

Alternativt dra ner det med Pirateplayer, funkar klockrent.
Citera
2014-08-19, 01:00
Medlem
Ojkans avatar
Precis tittat klart avsnittet. Skämskudden dök fram ett antal gånger kan jag säga iallafall. Har svårt att klara av att se tex när en kille tjej försöker föra en konversation och ska vara ''roliga'' och prata. Ser så tillgjort ut.

Stör mig extremt mycket på Ylva. Hennes svengelska är grymt jobbig. Hoppas hon åker ut snabbt så slipper man höra henne tala.

Jasmine ser ut som en anka. Usch.

Ser iallafall fram emot säsongen och ska bli kul. Får hoppas det blir roligare killar och tjejer, mer ''profiler''. Förra årets deltagare tycker jag var roliga.
Citera
2014-08-19, 01:02
Medlem
henduriks avatar
Alltså herregud hon som blandar engelska i varje mening. Kan tv3 lägga upp reviderade avsnitt där hon klippts bort tack.
Citera
2014-08-19, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sam_elof
Inte nog med det, vi har även Podolski/Wernbloom och en skev Matt Damon.
Haha tänkte också på att den jönsen var lik Wernbloom.
Citera
2014-08-19, 01:06
Medlem
MickeSoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan

Jävligt bra tips!
Hade inte en enda aning, tack så mycket!

Citat:
Ursprungligen postat av sam_elof
Alternativt dra ner det med Pirateplayer, funkar klockrent.

Också bra! Ska testa båda!
Tack för den!

För övrigt:
Varför finns det alltid någon jävla idiot som inte lyckas läsa av orden på breven?
Var ju någon brud som lät som att hon var analfabet eller något ^^
Senast redigerad av MickeSoder 2014-08-19 kl. 01:09.
Citera
2014-08-19, 01:14
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuriSahin
Förstår inte varför Saga klagade på killarna, hon har ju dejtat Jesper Fröidh?

Fröidh är ju gammal deltagare och har väl således kontakter som kan vara fördelaktiga för henne. Desperationen lyser, om man till och med horar ut sig till den snubben för att få vara med i Skandal-TV
Citera
2014-08-19, 01:19
Bannlyst
Tjejerna var inget vidare..
Citera
2014-08-19, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle
Tjejerna var inget vidare..

Tycker det är bra bättre sting i årets brudar. Förra året var det ju i princip bara killarna som stod för underhållningen.
Citera
2014-08-19, 01:34
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popensmussolinis
Tycker det är bra bättre sting i årets brudar. Förra året var det ju i princip bara killarna som stod för underhållningen.

Sting och sting, maken till dryga fanskap. Men visst, kanske ger mer att sitta och hata alla än att vara ambivalent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in