2014-08-18, 23:23
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Bara jag som tyckte att David såg ut som Thomas Müller?

Nej det har nämnts tidigare i tråden.
Citera
2014-08-18, 23:24
Medlem
Roligt att alla tjejer var så besvikna Men får hoppas det kommer in killar som ser bättre ut så man får se tjejerna släppa till lite
Citera
2014-08-18, 23:28
Medlem
Ledarens avatar
Ylva symboliserar nog allt som är fel med dagens Sverige nästan. Svengelska, ytlig, vidrig etc.
Citera
2014-08-18, 23:29
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus
Hur kommer jag runt tv3plays skit där dom märker av att man har adblock?!
Man kan väl testa Viaplay gratis en månad har jag för mig.
Citera
2014-08-18, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raus
Hur kommer jag runt tv3plays skit där dom märker av att man har adblock?!

Avaktivera en snabbis? Va knappt någon reklam o snacka om.
Citera
2014-08-18, 23:30
Medlem
Väldigt blek laguppställning i första avsnitten, tråkiga snubbar och tjejerna verkar arroganta och de flesta av dem är fula.

Någon som var över förväntan var Joakim, som blev riktigt bashad i trådstarten, men som verkar vara en riktigt skön snubbe. Roligt om han blir kvar, tror han har en del att erbjuda ur underhållningssynpunkt.

Någon som var under förväntan var helt klart Alexander, som jag i en annan tråd påstod, utifrån presentationsvideon och bilderna på deltagarna, att han var den enda som var av riktigt PH-material bland grabbarna. Han var väldigt anonym i första avsnittet, antagligen en lite mer tillbakadragen snubbe, ska bli kul att följa om han blir kvar.

Kristian verkar vara en typiskt snäll kille som kommer att få agera dörrmatta åt Saga som är en av de få tjejer som har utseendet på sin sida, och hon är hittills också den enda deltagare som har gjort minsta lilla antydan till att vilja spela spelet till dess fulla potential.

I.om att vi har fått höra om "hunkarna" som kommer in i nästa avsnitt så kan man hoppas på följande utgång i morgondagens parcermoniliknande tillställning:

De två snälla killarna (David och Kristian) åker ut, och in kommer taktiker som gör bra TV. (Typ Jeppe Johansson förra året)

F.ö: Vad har Jasmin gjort i ansiktet? Ser ut som om hon fått en smäll.
Citera
2014-08-18, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M44
Väldigt blek laguppställning i första avsnitten, tråkiga snubbar och tjejerna verkar arroganta och de flesta av dem är fula.

I.om att vi har fått höra om "hunkarna" som kommer in i nästa avsnitt så kan man hoppas på följande utgång i morgondagens parcermoniliknande tillställning:

De två snälla killarna (David och Kristian) åker ut, och in kommer taktiker som gör bra TV. (Typ Jeppe Johansson förra året)

Vad har Jasmin gjort i ansiktet? Ser ut som om hon fått en smäll.

Ja, det är väl så det brukar sluta. Imorgon brakar det loss.

Brudarna ser lite gladare ut.

Natalie
Citera
2014-08-18, 23:35
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Nej det har nämnts tidigare i tråden.

Okej, ja det var ju väldigt likt i alla fall.

Tror ni att vi får se någon med Carpe Diem tatuering? Eller kanske Veni Vidi Vici?

Kommer det att komma in någon Zandra, Johnny, Tindra, eller möjligtvis en Liam?
Citera
2014-08-18, 23:36
Medlem
Mr.Maazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M44

Någon som var över förväntan var Joakim, som blev riktigt bashad i trådstarten, men som verkar vara en riktigt skön snubbe. Roligt om han blir kvar, tror han har en del att erbjuda ur underhållningssynpunkt.

Någon som var under förväntan var helt klart Alexander, som jag i en annan tråd påstod, utifrån presentationsvideon och bilderna på deltagarna, att han var den enda som var av riktigt PH-material bland grabbarna. Han var väldigt anonym i första avsnittet, antagligen en lite mer tillbakadragen snubbe, ska bli kul att följa om han blir kvar.

Kristian verkar vara en typiskt snäll kille som kommer att få agera dörrmatta åt Saga som är en av de få tjejer som har utseendet på sin sida, och hon är hittills också den enda deltagare som har gjort minsta lilla antydan till att vilja spela spelet till dess fulla potential.

F.ö: Vad har Jasmin gjort i ansiktet? Ser ut som om hon fått en smäll.
Hon måste ha blivit biten av någon insekt eller nåt, för hon höll på att ta sig för läpparna med fingrarna vid ett par tillfällen. Såg ut som hon hade blivit slagen av The Mauler
Citera
2014-08-18, 23:40
Medlem
cybergrodans avatar
Alltså HERREGUD säger jag bara, den person som jag definitivt avskyr mest där inne för tillfället är helt klart Joakim. Så otroligt dryg, och dessutom så självsäker att han på riktigt tror att han kommer vinna hela spelet .
Citera
2014-08-18, 23:42
Medlem
ojojros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Ylva symboliserar nog allt som är fel med dagens Sverige nästan. Svengelska, ytlig, vidrig etc.
Har sett 10 minuter in i första avsnittet och reagerade direkt på att hon mixade svenska med engelska o det var det vidrigaste jag hört.
Citera
2014-08-18, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Alltså HERREGUD säger jag bara, den person som jag definitivt avskyr mest där inne för tillfället är helt klart Joakim. Så otroligt dryg, och dessutom så självsäker att han på riktigt tror att han kommer vinna hela spelet .
Försöker han repliker Jeppe från förra säsongen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in