• 1
  • 2
2012-03-14, 05:09
Medlem
Sumangars avatar
Första gången var igår för mig, var då 600mg.
Blev hur mysig och go som helst.

För det mesta trött
2012-03-14, 05:11
Medlem
InsaneInBrains avatar
Hur blir man på tramadol
och hur kan få tag på de
och blir man beroande av det
2012-04-04, 11:10
Medlem
Nazipolizeis avatar
Käkade sammanlagt 1.5g igår och visst blev rätt skön och så men tycker att det borde hänt bra mycket mer? käkade 1gram i lördags och då blev jag riktigt skönt väck, noddade som fan, trodde att jag drömde när jag var vaken och trodde att jag var vaken när jag drömde osv.. ^_^

De ja undrar är alltså ifall toleransen ökar så jävla fort? Eller kanske det var dåliga tramadol?
Va i karta, retard något stod de på baksidan... Har ingen opiattolerans överhuvudtaget annars så de kan ju inte va de.
2012-04-04, 11:37
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
Käkade sammanlagt 1.5g igår och visst blev rätt skön och så men tycker att det borde hänt bra mycket mer? käkade 1gram i lördags och då blev jag riktigt skönt väck, noddade som fan, trodde att jag drömde när jag var vaken och trodde att jag var vaken när jag drömde osv.. ^_^

De ja undrar är alltså ifall toleransen ökar så jävla fort? Eller kanske det var dåliga tramadol?
Va i karta, retard något stod de på baksidan... Har ingen opiattolerans överhuvudtaget annars så de kan ju inte va de.
Då är det ju depot/slowrelease så du bör krossa dom. Men det är lite överdrivna doser om du inte har tolerans sen innan. 500mg med noll tolerans är rätt onödigt att gå över. Käkade själv uppåt 1g om dagen i 1-2 veckor och fyllde på med typ 3-400mg var 8e timme kanske och var rätt soft trots lyrica AT.

Men min erfarenhet är att toleransen skjuter i höjden om man fyller på så ofta, bästa är att låta det gå ur nästan helt innan man återdoserar för att hålla toleransen i schack.
2012-04-04, 11:40
Medlem
Nazipolizeis avatar
okey aa, jag krossade nästan alla, snortade några med, under loppet av 5 timmar. men jag misstänker att dom kan va lite kassa, han sa att dom va gamla, om de nu kan spela någon roll...
Men så man blir helt enkelt inte mer bäng om man käkar 500mg eller 1000mg då?
Isåfall vare ju ett jävla slöseri
Senast redigerad av Nazipolizei 2012-04-04 kl. 11:43.
2012-04-09, 15:17
Medlem
200kgs avatar
Har väl tagit upp mot 10 gånger totalt.
Första gången räckte 100mg perfekt, andra gången tog jag 150mg och då kändes det nästan för mycket, ruset dvs. Nu måste jag upp till 400mg för att känna.
2012-04-09, 15:18
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneInBrain
Hur blir man på tramadol
och hur kan få tag på de
och blir man beroande av det

1. Snurrig, virrig, "högkänsla", svårigheter att prata, svårigheter att kunna föra konversationer, svårt att hänga med i konversationer, läsa långa texter, hänga med i filmer.. taget ur egna erfarenheter.

2. Internetshoppar, langare och apotek.

3. Ja, du kan bli beroende av tramadol. Det är ganska vanebildande.
2016-02-28, 21:28
Medlem
Vid 18 tiden tog jag 1000mg tramadol och nu vid 21 tog jag ytterligare 600mg och känner typ ingenting.. så doseringen är mycket från person till person
2016-02-28, 21:37
Moderator
Morfar-52s avatar
Finns en stor tråd numera (FB) Den stora Tramadol-tråden (alla frågor om Tramadol, Tradolan, Nobligan m.fl.tas här) /låst
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in