Det beror på. Har jag inte fått utlösning på några dagar, kommer jag uppskattningsvis efter 5-8 minuter. Då sex ska vara skönt för båda parter - inklusive mig själv - ser jag inga problem med det. När jag inte har fått utlösning på så lång tid hinner jag ändå inte ens slakna innan jag är redo för rond #2

.
Efter den första utlösningen börjar det dock ta längre tid för mig att komma (allt mellan 20-40min), och då måste jag ta flera pauser för att ö.h.t. kunna komma. Det blir obekvämt för kuken att jucka oavbrutet och att ta det litet lugnt gör det skönt igen.
Om jag använder kondom kan det vara svårt att komma alls, och om det känns som att det inte ens är nära efter ~20min av aktivt juckande, ger jag upp.
Citat:
Ursprungligen postat av
used66
ytterligare en frökentråd...
vart tog alla riktiga män vägen? knulla gör man och man kommer när man själv avgör (ingen anledning att vara rädd för vad tjejen skall tycka) spruta på! sedan skall hon vara kvinna nog att vilja slicka och suga upp staken igen för rond två...hur svårt kan det vara!
ta tillbaka initiativet för helvete!
Jag håller med. Bara patetiskt med alla pojkar som tycker att det är häftigt att kunna pumpa på oavbrutet i 2h utan att ens njuta av det.