Citat:
Ursprungligen postat av
Fnysington
Men ett mycket frikostigt återvändadebidrag skulle nog vara bra, som i Danmark. Sen tycker jag att alla uppehållstillstånd och medborgarskap som erhållits ut på falska grunder/ alternativt försökt dölja identitet, ska återkallas - dvs majoriteten.
Varför frikostigt? Låt folk välja på återvandring eller arkebusering, det är billigare!
Förresten har du källa på att UT och medborgarskap har getts ut på fel grunder i majoriteten av fallen? Rent juridiskt alltså?
Själv tycker jag förstås att negrer som har fått UT i sig är felaktiga grunder om allas lika rätt till den svenska fosterjorden, men det är inte SvP:s politik som har legat till grund för senaste årens migrationspolitik (tyvärr).
Citat:
Ursprungligen postat av
laerande
Vi har redan invandrare här, vi kan självfallet inte sparka ut dessa om de har laglig rätt att vistas i landet men vi kan stoppa inflödet som massinvandringen innebär. Jag tror att du har hamnat i någon nazistisk tankevurpa för SD är inte för repatriering. Vi får helt enkelt göra det bästa av situationen.
Varför "kan" vi inte det? För att vi är handlingsförlamade eunucker? För att du är rädd för att bli stämplad som dödsnazist?
Vi både kan, ska och måste genomföra etniska rensningar om Sverige ska bli svenskt igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Saturnuspojken
Fasoner??? SD är ju ett invandrarvänligt rövslickar parti. Ska vi rädda Sverige från Islam så måste vi börja repatrera NU!
Islam är ett randproblem jämfört med det befolkningsutbyte som är orsaken till islamiseringen.
Citat:
Ursprungligen postat av
laerande
Det handlar snarare om att SD inte är rasister, vi kan helt enkelt inte utvisa svenska medborgare eller de som har PUT. Massinvandringen har varit ett problem, en av lösningarna är assimilering och en annan lösning är att skära ner på massinvandringen. Men det är ingen lösning att använda sig av nazistisk och rasistisk metodik för att "lösa" problemet, SD är helt enkelt bättre än så.
SD är inte rasister, precis. Det är det som är problemet. Sd är ett parti som bara är mot invandring innan den har ägt rum. I samma sekund som tusentals somalier får PUT, så byter du åsikt på en femöring och erkänner nu deras rätt till Sverige i all evig framtid. Din åsikt till om en människa har lika stor rätt till Sverige som dess tusenåriga ursprungsbefolkning styrs alltså av en myndighetsperson som jobbar på uppdrag av alliansregeringen. Det är ganska illa att du är så svag i din tro att någon annan i praktiken bestämmer var du ska stå politiskt.
Du är en principlös nickedocka som inte slåss
för någonting, utan enbart vänder din kappa efter marxisternas vindpustar. Du är kort och gott, just en ryggradslös antirasist. Det är det som är ditt problem.
Citat:
Ursprungligen postat av
laerande
Varför bör SD då göra en sådan förändring? För att det är den enklaste vägen?
Det handlar inte om vilken väg som är enklast. Det handlar om vilken väg som över huvud taget går att gå om man vill bevara Sverige etniskt svenskt. Detta verkar totalt ointressant för dig och jag kan bara beklaga att dina barnbarn mycket väl kan vara en förföljd minoritet i det land du gav bort till andra folkslags kolonisatörer.