2014-07-30, 21:29
Avslutad
Söker videos/hemsidor som Czech AV som lägger upp Czech bitch videos där det är EJ uppgjorda scener.

Finns några?

Citera
2014-07-30, 21:44
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Söker videos/hemsidor som Czech AV som lägger upp Czech bitch videos där det är EJ uppgjorda scener.

Finns några?

Nej. Och de du nämner är såklart också manusstyrda. Man kan inte publicera material som inte är godkänt och kontrollerat. De måste veta ålder och identitet på de inblandade innan de ens börjar någon inspelning. Det är en fantasi...
Citera
2014-07-30, 23:03
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Finns några?
Men kom igen! Tror du verkligen att det inte är uppgjort?
Finna inga sådana sidor utanför din fantasi. Det närmaste du kan komma är nog några som showar på www.cam4.se
Jag har aldrig betalat något och ändå fått se det mesta. Du lär dig snart vilka som inte visar något utan tips.

edit:
som för att bevisa mitt tips körde just idreamofblue en het show. Ett snyggt par från Canada nådde sitt goal och hade het live show.
Senast redigerad av kinky_M 2014-07-30 kl. 23:19.
Citera
2014-07-31, 00:18
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Nej. Och de du nämner är såklart också manusstyrda. Man kan inte publicera material som inte är godkänt och kontrollerat. De måste veta ålder och identitet på de inblandade innan de ens börjar någon inspelning. Det är en fantasi...
Det har förmodligen ändå hänt vad det gäller de videor från s.k. bachelorette fester de har i Prag - Party Hardcore - där några killar strippar och andra killar går omkring bland tjejerna och börjar tafsa på de som är fullast. Sedan är det några betalade tjejer som börjar ha sex med dessa killar och triggar andra ,vanliga och fulla, tjejer till att ha sex även de. Jag läste någonstans att några tjejer hade stämt de som ligger bakom Party Hardcore-filmerna eftersom de inte visste, och var alltför fulla för att registrera, att de blev filmade. Men det verkar som att de flesta tjejer i de videorna är vanliga tjejer som bara står och glor på och ibland även går undan om någon kille vill kyssa eller tafsa på henne.
Citera
2014-07-31, 06:59
Medlem
kinky_Ms avatar
Glöm allt jag skrev! Det finns massor av äkta amatörporr på nätet som inte är uppgjord. Czech AV hör dock inte dit. Äkta homemade porr är inte uppgjord.
Party Hardcore är bluff då alla som har sex är betalda proffs men det finns filmer från riktiga porrklubbar med riktiga gäster.
Citera
2014-07-31, 10:46
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Party Hardcore bluff? Jag är inte så säker på det. Tittar du på många av tjejerna som blir knullade är de inte direkt porrproffsmaterial.
Citera
2014-07-31, 17:05
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bish0pTh3Pimp
Party Hardcore bluff? Jag är inte så säker på det. Tittar du på många av tjejerna som blir knullade är de inte direkt porrproffsmaterial.

Men herregud, allt material som kan ses i USA måste uppfylla kraven enligt 2257.

http://www.partyhardcore.com/main/law

https://ilt.eff.org/index.php/2257_Reporting_Requirements

Det innebär alltså att det måste finnas dokumenterat ålder och namn på alla deltagare mao måste dom identifiera sig med pass etc. Finns inget produktionsbolag som missar det.
Citera
2014-07-31, 19:29
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Nu snackar vi inte USA utan Tjeckien.
Citera
2014-07-31, 19:38
Moderator
vfs avatar
Citat:
Nu snackar vi inte USA utan Tjeckien.

Om dom har 2257 information på siten så är den tillgänglig i USA, för att få visas i USA måste den uppfylla 2257.
Citera
2014-07-31, 20:03
Medlem
Avva66s avatar
Hur jävla naiv får man bli egentligen?
Citera
2014-07-31, 21:27
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Hur jävla naiv får man bli egentligen?
Ja, du har helt rätt. Moderatorn är jäkligt naiv. Och du själv vet inget om ämnet.
Citera
2014-07-31, 21:50
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ja, du har helt rätt. Moderatorn är jäkligt naiv. Och du själv vet inget om ämnet.
Idiot, vilken kvinna ställer upp frivilligt och helt spontant? Är du go i hela jävla huvudet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in