Nu tänkte jag bryta ner de svar jag fått från den eminente ruskigbuss.
Citat:
Inga egotrådar är tillåtna. Även om man är megloman
Sjyssta förolämpningar detta är bara en personlig åsikt.
Citat:
Jag har inga problem.
ok men min tråd är stängd? så tydligen har du ett problem. Det betyder att du ljuger för mig och tar inte våran diskussion frammåt.
Citat:
Jag är moderator i Laidback.
Så när man är moderator på flashback står man över reglerna? och får döma efter personliga intressen? Du säger det självklara nånting som inte ens hade behövt sagt för det vet jag eller hur?
Citat:
Tråden är papperskorgad.
Ja det förstår jag det är därför jag skriver till dig. Samma sak här det betyder att detta svar inte ens räknas.
Citat:
Jag vet inte riktigt hur du tänker dej att svära och förolämpa skulle få mej att ompröva mitt beslut.
Jaha så nu ska du lägga skulden på mig du har redan förolämpat mig med din ignorans som även lyser igenom i detta svar.
Citat:
Jag håller inte med dej i de argument jag kan hitta i din text.
Min text innehåller ett stycke från regler och riktlinjer men du håller inte med om detta. Du store busse inte ens du kan väl stå över reglerna?
Citat:
Frågan är avklarad för min del.
Fortsatt ignorans hur kan frågan vara avklarad när vi inte ens diskuterat . Du har inte svarat på nånting du har inte gett mig någonting konkret.
Citat:
Fler PM i detta ärende behövs inte.
Lika bra att vi glömmer detta för du har ju alltid rätt!
Även fast du inte svarat på ett skit.
Det inte moderator ruskigbuss verkar förstå är att tråden inte är egoistisk utan den ska ses som en lektråd med en lekledare.
Om inte lekar/rollspel får vara uppbyggda på detta sätt så borde ni uppdatera reglerna?
För som det är just nu så sitter han bara och modererar efter personliga åsikter.