2014-07-30, 06:32
Medlem
ZethMalkovis avatar
Jag skrev under ett papper på att detta är min sista fylla. (köpter 10 liter vodka)
och är nu lite full, och hon e sur? Borde hon inte vara glad att jag är lite full och ska sluta efter detta intag? Kvinnor alltså. Hon är ifrån Thailand kan tilläggas och de borde väl vara lite vana att folk dricker. Hon har dock två barn jag bryr mig om (Detta är anledningen till jag jag har beslutat att ge upp alkoholen och istället satsa på oss och barnen). Vi har hittat en 3:A vi ska flytta till nästa månad. Men nu verkar det som jag sabbat hennes förtroende för man är lite glad? Kom igen, det är min sista fylla som jag lovat, och det tänker jag hålla.
Citera
2014-07-30, 06:36
Medlem
Var en sista fylla verkligen nödvändigt? Du lurar bara dig själv.

Om kvinnan och barnen verkligen betydde något för dig så hade du gett upp alkoholen direkt, alkoholistklockorna ringer tydligt. Frågan är om du ens kan hålla dig ifrån alkoholen efter dess, jag är inte övertygad direkt.

Hon är sur för att du verkar vara en egofitta.
Citera
2014-07-30, 06:53
Medlem
VlnteJoBaRokaHaschs avatar
Hon kanske är sur för att din sista fylla baseras på tio liter vodka. Det kan vara lite i överkant i mångas tycke.
Citera
2014-07-30, 08:18
Medlem
ZethMalkovis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VlnteJoBaRokaHasch
Hon kanske är sur för att din sista fylla baseras på tio liter vodka. Det kan vara lite i överkant i mångas tycke.

Men man måste ju sluta med flaggan itopp, efter en extremfylla och ångest kan man slänga in handduken. Lite så tänker jag.
Citera
2014-07-30, 08:47
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZethMalkovi
Jag skrev under ett papper på att detta är min sista fylla. (köpter 10 liter vodka)
och är nu lite full, och hon e sur? Borde hon inte vara glad att jag är lite full och ska sluta efter detta intag? Kvinnor alltså. Hon är ifrån Thailand kan tilläggas och de borde väl vara lite vana att folk dricker. Hon har dock två barn jag bryr mig om (Detta är anledningen till jag jag har beslutat att ge upp alkoholen och istället satsa på oss och barnen). Vi har hittat en 3:A vi ska flytta till nästa månad. Men nu verkar det som jag sabbat hennes förtroende för man är lite glad? Kom igen, det är min sista fylla som jag lovat, och det tänker jag hålla.
Drick mer och bara enjoy the ride. Detta är mitt råd.
Citera
2014-07-30, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZethMalkovi
och är nu lite full, och hon e sur?

Om du måste skriva under ett papper på att inte dricka något mer, är det ju rätt uppenbart att ditt drickande är ett stort problem i ert förhållande. Är det konstigt att hon är sur då, tycker du?
Citera
2014-07-30, 08:55
Medlem
Lämna kärringen och satsa på din enda riktiga vän!
Citera
2014-07-30, 09:04
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Du borde nog söka extern hjälp för att komma till rätta med supandet.
Om man dricker på den nivån du verkar göra så är det svårt att lägga av helt på egen hand.
Citera
2014-07-30, 09:11
Bannlyst
häll ut all sprit och sluta ljug för dig själv din alkoholist.
Citera
2014-07-30, 09:17
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Asiatiska tjejpartners gillar inte att deras killar överförfriskar sig. Det är kanske en av få anledningar att dom lämnar sina killar, rätt skötta stannar dom 'alltid' kvar, jag vet iaf betr filipinskor. Gillar du tjejen och familjelivet så skruva på korken.
Citera
2014-07-30, 09:38
Medlem
Flufffens avatar
Jaja lycka till. Jag har tagit min sista fix oxy/heroin över 100ggr
Det bästa du kan göra är att kasta skiten. Jag vet att det är svårt men man känner sig faktiskt lite stolt över att göra något sådant.
Senast redigerad av Flufffen 2014-07-30 kl. 09:42.
Citera
2014-07-30, 09:45
Medlem
RiverStyxs avatar
Hur länge hade du tänkt dig den fyllan skulle vara? Jag är tveksam till att man kan räkna det som en fylla om man tar sovpauser och fortsätter racet när man vaknar.

Jag tror din tjej trodde du menade en rejäl fylla som varade en dag/kväll, inte en lång fylleorgie som varar 7-14 dagar (beroende på vad du nu ligger på för dagskonsumtion). Jag kan nog lite förstå att hon känner sig förd bakom ljuset här.

Jag lutar nästan åt att jag tar hennes parti alltså. Och det händer inte var dag när det gäller frågor som rör män, kvinnor och sprit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in