2014-07-30, 00:22
Medlem
Tja!

Jag har kollat på denna http://www.thomann.de/se/harley_bent...itarre_set.htm

har tänkt att ha den som " slit och släng" gura på båten osv.
Är det någon som har eller testat den här gitarren?

Jag räknar inte med nån kvalitet för 600:- men skulle vara glad om den höll nått år eller två.

Skriv vad ni tror och vet om guran! tack
/steffe
Citera
2014-07-30, 00:33
Medlem
Foxxyboxs avatar
köpt massor av billiga gitarrer av thomann och de enda som fortfarande håller sisådär 6 år senare är 2 st harley benton som var billigare än den du länkade dock börjar ena få lite problem nu.
Citera
2014-08-01, 01:24
Medlem
tack!

drog iväg en beställning på den.
kan kommentera guran nästa vecka om nån är intresserad.

/steffe
Citera
2014-08-03, 19:07
Medlem
526s avatar
Ge gärna en recession :-)

Harley Benton är lite av en hemlis. Köpte själv en 12-strängad H&B Rickenbackerkopia för ca 2000 på Thomann. Fick lägga 800 på att byta banden, strängar och rikta halsen. Men nu är den grym.
Citera
2014-08-15, 03:18
Medlem
tjena! Ja nu har jag haft guran ett tag. Måste säga att jag är glatt överraskad än så länge.
Det tog fyra dagar innan det stod en glad snubbe utanför dörren med guran, vilket jag tycker är bra när det skickas från Tyskland.

Klart att jag fick lägga ner lite tid på den för att få till det som jag vill. Ställa om hals, slipa (sänka strängarna) och lite sånt. Dock tycker jag nästan det är att räkna med för det priset.
strängarna går att spela på men helt klart ingen höjdare, borde bytas. räknade jag också med när jag beställde den.

vågar nog säga att detta är bästa guran för det här priset. toppen "slit å släng" gitarr.
/steffe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in