2014-07-27, 23:43
Medlem
Denna tjej i fråga jag snappar med är en väldigt nära vän. Vi har varit goda vänner ett antal år, och trots att jag finner henne både väldigt snygg och härlig som person har jag aldrig lagt en stöt på henne. Lite för att jag känt att vi är så goda vänner och det vore onödigt att eventuellt förstöra vänskapen (har hänt att jag förlorat tjejkompisar genom "onödig" sexande...)

Vi gled ifrån lite för omkring ett år sedan då hon hade/har en långvarig skada och inte kunde komma på träningarna på den gemensamma sport vi utövar. Vi träffas alltså inte ofta längre, men vi har hållit kontakten lite ändå.

Hursomhelst, det snappades en hel del bilder. Mest på våra ansikten då vi chattade genom snapchat. Men jag lade märke till att hon skickade bilder som inkluderade hennes urringning rätt mycket! Är det något vissa tjejer helt enkelt gillar att göra, eller kan det tolkas som att hon är lite sexuellt intresserad?

Kan tillägga att hon är långt ifrån WT och hon är inte en sån tjej som viftar runt med sina bröst bara hursomhelst..
Senast redigerad av buddyeh 2014-07-27 kl. 23:45.
Citera
2014-07-27, 23:48
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddyeh
Denna tjej i fråga jag snappar med är en väldigt nära vän. Vi har varit goda vänner ett antal år, och trots att jag finner henne både väldigt snygg och härlig som person har jag aldrig lagt en stöt på henne. Lite för att jag känt att vi är så goda vänner och det vore onödigt att eventuellt förstöra vänskapen (har hänt att jag förlorat tjejkompisar genom "onödig" sexande...)

Vi gled ifrån lite för omkring ett år sedan då hon hade/har en långvarig skada och inte kunde komma på träningarna på den gemensamma sport vi utövar. Vi träffas alltså inte ofta längre, men vi har hållit kontakten lite ändå.

Hursomhelst, det snappades en hel del bilder. Mest på våra ansikten då vi chattade genom snapchat. Men jag lade märke till att hon skickade bilder som inkluderade hennes urringning rätt mycket! Är det något vissa tjejer helt enkelt gillar att göra, eller kan det tolkas som att hon är lite sexuellt intresserad?

Kan tillägga att hon är långt ifrån WT och hon är inte en sån tjej som viftar runt med sina bröst bara hursomhelst..
Hon söker blott bekräftelse, ge henne inte det.
Citera
2014-07-27, 23:48
Medlem
ColaKexs avatar
Frågan jag skulle vilja ställa till dig är ifall du är attraherad/förälskad i din tjejkompis? Eller ser du henne bara som en vän?
Citera
2014-07-27, 23:50
Medlem
Talamuss avatar
Bådar gott för dig i ditt försök att knulla henne när du måste fråga flashback hurvida en urringning betyder något eller ej.

Ragga irl istället. Pce
Citera
2014-07-27, 23:56
Medlem
Alla verkar vilja vara så snabba med att försöka få in onödiga/elaka kommentarer här.

1. Nej, jag är inte förälskad i henne. Attraherad däremot. Hon ser ju bra ut.
2. Jag försöker INTE ragga upp henne.

Jag ville bara höra lite vad tjejer kan mena med att snappa lite väl mycket av sina bröst till en.
Citera
2014-07-28, 00:11
Medlem
Talamuss avatar
Citat:
Alla verkar vilja vara så snabba med att försöka få in onödiga/elaka kommentarer här.

1. Nej, jag är inte förälskad i henne. Attraherad däremot. Hon ser ju bra ut.
2. Jag försöker INTE ragga upp henne.

Jag ville bara höra lite vad tjejer kan mena med att snappa lite väl mycket av sina bröst till en.

Man förväntar sig det värsta när trådar dyker upp på Elliot Rodger-delforumet

OnT: Hon vill ha bekräftelse, ge henne icke det, dvs uppmärksamma inte hennes utvikning.

Eller så är hon kåt på dig. Eller så har hon en ny klänning som hennes mamma gav henne. Eller så...
Citera
2015-01-09, 03:38
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Denna tjej i fråga jag snappar med

Jag har väntat länge på en förklaring direkt från London men det verkar inte komma - och kanske får vi aldrig riktigt veta men en fett kvalificerad gissning skulle vara att man aldrig ska underskatta kvinnans bekräftelsebehov.
Citera
2015-01-09, 03:41
Medlem
Dirtun07s avatar
Ja det är ju inte en ren tillfällighet att hon råkar visa urringningen i alla fall så något bör det betyda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in