• 3
  • 4
2015-02-27, 18:19
Medlem
MuscleSharks avatar
Inte fr att va elak, men hans fysik r
Toppen p allt s verkar han inte m srskilt bra heller. Han lr inte bli srskilt gammal.
Han verkar dock inte trycka ngot slin och hgh av ngon anledning. OM han vill n upp till 400 lbs som hans idol kovacs, s skulle nog slin + hgh f honom dit.
Citera
2015-02-27, 19:36
Medlem
Pminner mig om det hr blockmongot
https://www.youtube.com/watch?v=so27-EFsMPw
Citera
2015-02-27, 22:40
Medlem
han andas ckligt ocks, bara att sitta ner verkar anstrngande. Det hela hjlps inte av att han r en inavlad britt.
Funderar p att sluta trna och brja med pingis istllet efter att sett det hr.
Citera
2015-03-01, 12:15
Medlem
EffeCts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhes

h nej, och jag som hade glmt han. Sniffar som en rtta gr han ocks
Citera
2015-03-01, 19:48
Medlem
Citat:

Va! Det r ju ingvar oldsberg!
Citera
2015-03-02, 10:31
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mansen66
han andas ckligt ocks, bara att sitta ner verkar anstrngande. Det hela hjlps inte av att han r en inavlad britt.
Funderar p att sluta trna och brja med pingis istllet efter att sett det hr.

Det vrsta r att hans tjej sitter och ltsas vara ansvarsfull och sger "om bieffekterna blir fr allvarliga kommer jag avbryta hans brukande direkt!". Meningen efter sger hon att han har problem att g uppfr trappor och dylikt. Snacka om att titta t ett annat hll.

N, fy fan. Den dr britten r inget annat n en rdhrig dumskalle med en IQ p fiskmsniv.
Citera
2015-03-02, 13:53
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Det vrsta r att hans tjej sitter och ltsas vara ansvarsfull och sger "om bieffekterna blir fr allvarliga kommer jag avbryta hans brukande direkt!". Meningen efter sger hon att han har problem att g uppfr trappor och dylikt. Snacka om att titta t ett annat hll.

N, fy fan. Den dr britten r inget annat n en rdhrig dumskalle med en IQ p fiskmsniv.

Det vrsta r vl nd att hon uppmuntrar honom att gra det, eftersom att hon "gillar" groteskt vlbyggda mn.
Citera
2015-03-02, 23:16
Medlem
Citat:

haha fat fuckin lenny, vilken drmfysik karln har
Citera
2015-03-02, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888

Hon sger vid ett tillflle att hon frestller sig att han kommer hamna i en rullstol tillslut.

Ang hans brstmuskler, han har ju skadat sig och inte kunnat trna vnster sida riktigt.

Han har mkt kroppsfett. Dock r det nog ingen i denna trd som har samma disciplin som han har. Med hans motivation kan han deffa och vara strre n vad ngon hr i trden ngonsin kommer vara
Citera
2015-03-03, 17:49
Medlem
C20H28O2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulkamania
Pratar du om dig sjlv? Du har uppenbarligen ingen aning om vilka vi r som sitter hr. Mnga r inga sm dopingfantaster direkt.
Det r ju bara att ta en titt i journalerna.. De flesta bjer ju drygt 150 och bnkar 130, p sin hjd.
Citera
2015-03-10, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C20H28O2
Det r ju bara att ta en titt i journalerna.. De flesta bjer ju drygt 150 och bnkar 130, p sin hjd.
och andra skriver inga journaler.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in