Citat:
Ursprungligen postat av MorrissonE
ok, men nån sorts effekt verkar det ge.
Förlåt för felplaceringen, hade ignen aning om vad det va för nått.
Anledningen till att jag skriver e att jag har bra tillgång till det just nu.
Hur mycket ska man ta för önskvärd effekt och vad kan ruset lknas vid mer än tjack?
Effekt kan jag inte svara på, vissa slänger i sig 8x36mg för att få effekt medan jag blir hur speedad som helst på 2... Men det är nog jag som avviker och är lättpåverkad, så sikta på 8, och skyll på "Nemesis1 på FB" sen då du får en hjärtattack... =D
Ruset tycker jag är väldigt tjacklikt, enda skillnaden är ju att man kommer ner fortare... Tim kanske har rätt i att man inte kan ta mera för att hålla igång ruset, vet inte riktigt själv eftersom jag inte kört så mycket på ritalin... Hur som helst så tycker jag ruset är väligt likt amfetaminets, men det varar bara ett par timmar eller så... Förutom det så är den enda skillnaden jag märkt är att jag har fått mer rysningar på amf, men å andra sidan har jag hört andra tycka att det är tvärtom, så jag antar att det varierar från person till person...
Nä, nu skall jag inte tala om fler onödiga saker som tjackrysningar osv, du får prova själv så får du se... =) Är det Concerta så måste du tugga/krossa tabletterna eftersom de annars tas upp väldigt långsamt i kroppen, men är det Ritalina så kan du bara krossa och snorta... När det gäller dosen så kan jag bara rekommendera att du tar så mycket att du helt enkelt blir nöjd (om man nu någonsin kan bli det då det handlar om drugs!)...