• 1
  • 2
2014-07-23, 13:07
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Ok kanske är det så. Men ölen blir ju inte god i rumstemperatur.

Nej det är ingen nyhet direkt.
Citera
2014-07-23, 15:08
Medlem
KringExs avatar
Jag märker då ingen skillnad
Citera
2014-07-23, 15:47
Nä, dricker ganska mycket öl nu under semestern, men blir lagom lullig som jag brukar bli. Sen tar jag bara Iktorivil o Imovane i narkotika-väg (utskrivna). Men jag har klarat mig utan Iktorivil i 4 dygn nu. Dock sover jag sämre. Om det beror på värmen eller brist på Iktorivil vet jag inte, men ska börja med dem i kväll igen.
Citera
2014-07-23, 15:50
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Nä, dricker ganska mycket öl nu under semestern, men blir lagom lullig som jag brukar bli. Sen tar jag bara Iktorivil o Imovane i narkotika-väg (utskrivna). Men jag har klarat mig utan Iktorivil i 4 dygn nu. Dock sover jag sämre. Om det beror på värmen eller brist på Iktorivil vet jag inte, men ska börja med dem i kväll igen.

Inte så konstigt att du klarat dig utan Iktorivil i fyra dagar pga dess långa halveringstid, tro mig snart kommer at symptomen.
Citera
2014-07-23, 16:21
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Inte så konstigt att du klarat dig utan Iktorivil i fyra dagar pga dess långa halveringstid, tro mig snart kommer at symptomen.
Jo, jag känner av de idag. Kommer att börja med normal dos ikväll igen.
Citera
2014-07-23, 18:44
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jo, jag känner av de idag. Kommer att börja med normal dos ikväll igen.

Tänkte la det.
Citera
2014-07-23, 21:03
Medlem
failures avatar
Tycker det fungerar som vanligt med amfetamin, dock nojjade jag tidigare för värmen, att jag skulle få starr för att jag inte hade solglasögon och för att jag drack för mycket vatten utan att få i mig salter och mineraler. Fick söka skydd mitt på dagen när det var som varmast i varuhus med AC, de va najs
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in