Kan nu säga av egen erfarenhet att we-vibe 4 inte var nå bra alls.
För det första så blev det för trångt med den inne. Så det tryckte och gjorde riktigt ont i slidöppningen. Vilket gjorde att jag inte kände kuken utan bara leksaken som tröck och skavde kring hålet. Inte skönt för 5 öre.
Sen vibrerade den inte på rätta stället. Leksaken är böjd så på själva klitoris blev det bara en lätt vibration men ovanför klitoris, nästan uppe vid könshåret där leksaken tryckte till blev det en stark vibration. Så det var väldigt irriterande. Försökte att trycka bak den lite så det skulle vibrera bra på klitoris men då fick han inte plats med kuken

kanske jag som har för kort avstånd mellan sidan och klitoris?!
Jag prövade flera gånger men varje gång fick jag ta ut den tillslut för att kunna njuta. Prövade i alla olika ställningar men ingen fungerade. Ja doggy var väl bäst men då fick jag hålla i leksaken så den inte skulle åka ut. Och det är ju meningen att man ska ha händerna fria.
Killen sa varken bu eller bä om den. Han kände av plastföremålet i alla ställningar utom doggy. För honom spelade det inte någon roll om den var i mig eller ej. Förutom att han inte kunde köra på hårt som vi annars gör, eftersom man måste ta det lugnt när den är inne så den inte åker ut.
Vilket slöseri med pengar.