2014-07-21, 15:41
Medlem
Någon som testat we-vibe 4? Vill veta allt om vad ni tycker om den? Hur starka är vibrationerna ? Har nyss beställt en
OBS! Vill endast veta vad ni tycker om we-vibe 4 (!!!) inte någon av de andra versionerna.
Citera
2014-07-21, 22:27
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av million88
Någon som testat we-vibe 4? Vill veta allt om vad ni tycker om den? Hur starka är vibrationerna ? Har nyss beställt en
OBS! Vill endast veta vad ni tycker om we-vibe 4 (!!!) inte någon av de andra versionerna.
Helt ok. Du kan ställa in hur starkt den ska vibrera.
Citera
2014-08-30, 19:54
Medlem
Kan nu säga av egen erfarenhet att we-vibe 4 inte var nå bra alls.

För det första så blev det för trångt med den inne. Så det tryckte och gjorde riktigt ont i slidöppningen. Vilket gjorde att jag inte kände kuken utan bara leksaken som tröck och skavde kring hålet. Inte skönt för 5 öre.

Sen vibrerade den inte på rätta stället. Leksaken är böjd så på själva klitoris blev det bara en lätt vibration men ovanför klitoris, nästan uppe vid könshåret där leksaken tryckte till blev det en stark vibration. Så det var väldigt irriterande. Försökte att trycka bak den lite så det skulle vibrera bra på klitoris men då fick han inte plats med kuken kanske jag som har för kort avstånd mellan sidan och klitoris?!

Jag prövade flera gånger men varje gång fick jag ta ut den tillslut för att kunna njuta. Prövade i alla olika ställningar men ingen fungerade. Ja doggy var väl bäst men då fick jag hålla i leksaken så den inte skulle åka ut. Och det är ju meningen att man ska ha händerna fria.

Killen sa varken bu eller bä om den. Han kände av plastföremålet i alla ställningar utom doggy. För honom spelade det inte någon roll om den var i mig eller ej. Förutom att han inte kunde köra på hårt som vi annars gör, eftersom man måste ta det lugnt när den är inne så den inte åker ut.

Vilket slöseri med pengar.
Citera
2014-08-31, 17:43
Medlem
sillbits avatar
Låter som du inte fått den att sitta på "rätt" sätt. Man måste inse att man inte blint ska följa den form den har, utan (med våld om nödvändigt) placera och forma den så det passar din anatomi. Dvs, se till att den yttre delen vibrerar på rätt ställe, dvs vid klitoris. Sedan ska den in i fittan utan att ta någon plats. Den är liten och tunn nog att det inte ska vara ett problem, men om man låter den stå i en "båge" in i fittan så blir det helkasst. Den ska ligga tätt emot kroppen hela vägen. Det innebär att den kan hamna ganska djupt inne i fittan, men det är ok.
Sedan funkar missionären bra, med mannen liggandes tätt emot dig, så det blir lite mer tryck på we-wiben mot klitoris när han rör sig upp-ned/in-ut. Hoppas du fattar.

Det var en del experimenterande i början för vår del också, innan vi hittade hur vi faktiskt skulle ha den så den gav en bra effekt.
Citera
2014-09-01, 09:38
Medlem
Vi har provat den 2ggr men den sitter inte som den ska... och när vi tar fram den så är vi ju redan kåta och vill knulla så vi har inte tid att experimentera med den...
Kanske vi får börja med den nästa gång. Annars kanske nån vill köpa den, lätt begagnad...
Citera
2014-09-01, 11:14
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Låter som du inte fått den att sitta på "rätt" sätt. Man måste inse att man inte blint ska följa den form den har, utan (med våld om nödvändigt) placera och forma den så det passar din anatomi. Dvs, se till att den yttre delen vibrerar på rätt ställe, dvs vid klitoris. Sedan ska den in i fittan utan att ta någon plats. Den är liten och tunn nog att det inte ska vara ett problem, men om man låter den stå i en "båge" in i fittan så blir det helkasst. Den ska ligga tätt emot kroppen hela vägen. Det innebär att den kan hamna ganska djupt inne i fittan, men det är ok.
Sedan funkar missionären bra, med mannen liggandes tätt emot dig, så det blir lite mer tryck på we-wiben mot klitoris när han rör sig upp-ned/in-ut. Hoppas du fattar.

Det var en del experimenterande i början för vår del också, innan vi hittade hur vi faktiskt skulle ha den så den gav en bra effekt.

Precis, ja köpte en sån till donnan min och hon är då helnöjd.
Just om man placerar den rätt och sen kör missionären så går det fortare för hon än mig.
Speciellt om man överdriver in-ut rörelsen så det blir bra och lagomt hårt tryck när man är inne.

Jag tycker den var ett najs köp.
Citera
2014-09-01, 21:29
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Vi har provat den 2ggr men den sitter inte som den ska... och när vi tar fram den så är vi ju redan kåta och vill knulla så vi har inte tid att experimentera med den...
Kanske vi får börja med den nästa gång. Annars kanske nån vill köpa den, lätt begagnad...
Det där med att det inte är tid för att experimentera kan jag förstå.

Ni kanske ska plocka fram glidmedel, och sedan börja experimentera när ni inte är överkåta, så ni kan ta er tid att hitta hur det fungerar. När ni sedan kommer på det, så kommer det nog att gå fort nog i alla fall...
Citera
2014-09-03, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit

jo jag har försökt allting. Ligger den tätt intill och killen sätter in sin penis så går vibratorn ända upp till blygdbenet/vulvan och sätter jag vibrator så den vibrerar på klitoris så går leksaken så långt bak i slidöppningen så den trycker bak mot anus så det ryms absolut ingenting mer i hålet då Alltså den passar verkligen inte mig och det går inte att böja till så pass mycket. Lite synd att man inte kan forma den som man själv vill
Citera
2014-09-03, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av million88
jo jag har försökt allting. Ligger den tätt intill och killen sätter in sin penis så går vibratorn ända upp till blygdbenet/vulvan och sätter jag vibrator så den vibrerar på klitoris så går leksaken så långt bak i slidöppningen så den trycker bak mot anus så det ryms absolut ingenting mer i hålet då Alltså den passar verkligen inte mig och det går inte att böja till så pass mycket. Lite synd att man inte kan forma den som man själv vill

sen ser ju inte alla likadana ut runt slidöppningen. Precis vid slid hålet har jag en tjock kudde/bulle eller hur man nu ska förklara det som är i vägen och gör att det är ganska trångt i öppningen och leksaken trycker in den "kudden" för att penis en ska rymmas och det gör ont. Så det är nog helt enkelt så att den kanske passar de flesta,men inte alla.
Sen inne i själva sidan finns det ju hur mycket plats som helst. men det är just i öppningen det inte går.
Citera
2014-09-04, 23:51
Medlem
sillbits avatar
Tja, jag vet ju inte exakt hur du ser ut, eller hur saker passar, så jag kan inte säga mer än vad jag gjort.
Ni får väl helt enkelt leta och experimentera vidare.
Citera
2014-09-16, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vi-2
Vore även kul att veta om någon testat we-vibe 4 plus, den nya där man kan styra sin partner över nätet? Berätta i så fall hur den funkar. Verkar riktigt coolt att typ styra vibbarna på affärsresan eller från jobbet.. Kan bli mycket bus på krogen eller liknande dessutom.

http://box2you.se/index.php?route=pr...roduct_id=1825

Håller med vi-2 att syra frugan över nätet när man är på resa eller på stan vore ascoolt. Ingen som har provat?
Citera
2014-10-26, 15:00
Medlem
Fick inte den styrningen (online) att fungera med appen... irriterande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in