2014-07-19, 21:38
Medlem
En bostadsrättsförening har protesterat mot utbyggnad av akuten på S:t Görans sjukhus. Jag har själv fått utmärkt hjälp där. Både när jag blev knivskuren och när jag vid ett annat tillfälle behövde psykisk hjälp (psykauten). Nu protesterar en bostadsrättsförening mot utbyggnaden p.g.a det kan bli för mycket buller. Vart ska vi lägga akuten så att vi inte stör stackars bostadsrättsägare? Industriområdet i Hallunda?. Ska bostadsrättsföreningen vid S:t Görans sjukhus ringa anticimex om en koltrast sjunger för högt?
Om man bor inne i innerstaden får man tåla lite ljud. Jag bor mitt i centrala stan, inte fan klagar jag på om en krog har gäster som skrålar när de röker ute. Hade jag inte tålt det så hade jag flyttat till nånstans ute i skogen.
Anyways, är det någon som vet var det är för bostadsrättsförening och vilka som sitter i styrelsen där?

Rock on kids!
Citera
2014-07-19, 21:51
Medlem
Aizels avatar
Skulle också vilja veta vilka hus det rör sig om. Köper man bostad precis bredvid ett sjukhus och sedan klagar på att man störs av utryckningsfordon från sina balkonger borde man tvångsförflyttas till Husby.
Citera
2014-07-19, 22:14
Medlem
dwgs avatar
Sjukt att klaga när man har självmant bosatt sig i en storstad, vad blir nästa grej inga tut tut tut mellan 20:00- 06:30 ?

Hoppas att dom lägger ambulans garaget i föreningens gemenskap uteplats.
Citera
2014-07-19, 23:24
Medlem
Jag är faktiskt mer intresserad av varför byggnationen redan har påbörjats om detaljplanen ännu inte vunnit laga kraft? Enligt medieuppgifter på t.ex SVD.SE så kan de tvingas riva byggnaden. Varför har man slagit upp ett svartbygge?

Nu tror jag visserligen att detta bara är lite grus i maskineriet och att utbyggnaden fortsätter men varför ens riskera att sätta sig i den här sitsen från början...
Citera
2014-07-21, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobadly
En bostadsrättsförening har protesterat mot utbyggnad av akuten på S:t Görans sjukhus. Jag har själv fått utmärkt hjälp där. Både när jag blev knivskuren och när jag vid ett annat tillfälle behövde psykisk hjälp (psykauten). Nu protesterar en bostadsrättsförening mot utbyggnaden p.g.a det kan bli för mycket buller. Vart ska vi lägga akuten så att vi inte stör stackars bostadsrättsägare? Industriområdet i Hallunda?. Ska bostadsrättsföreningen vid S:t Görans sjukhus ringa anticimex om en koltrast sjunger för högt?
Om man bor inne i innerstaden får man tåla lite ljud. Jag bor mitt i centrala stan, inte fan klagar jag på om en krog har gäster som skrålar när de röker ute. Hade jag inte tålt det så hade jag flyttat till nånstans ute i skogen.
Anyways, är det någon som vet var det är för bostadsrättsförening och vilka som sitter i styrelsen där?

Rock on kids!

exakt vidriga människor som stoppar vård för hela stockholm, vem ringer till mark och miljödomstolen i nacka och tar fram inte bara vilka föreningar som stoppat utan också namnen på de i föreningarna som drivit detta så ska jag granska de i sömmarna de kommer ångra att de sabbat för alla för att de inte vill bli störda på sina flashiga innerstads balkonger girigheten har inga gränser men det har jag

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/grannarna-stoppar-nya-akutsjukvarden-pa-st-goran_3762384.svd?sidan=1
Citera
2014-07-21, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Sjukt att klaga när man har självmant bosatt sig i en storstad, vad blir nästa grej inga tut tut tut mellan 20:00- 06:30 ?

Hoppas att dom lägger ambulans garaget i föreningens gemenskap uteplats.

begär ut all dokumentation i ärendet hos mark och miljödomstolen i nacka och ladda upp det här, advokat jäveln ska också kollas upp i sömmarna, vem är hon vilken byrå, hem adress, tel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in