2014-07-18, 02:31
Medlem
Genovevas avatar
Hejsan !

Det är som så att varje månad dras det pengar från mitt konto och det står "PRIS NYCKELKUND" när jag kollar mina transaktioner på internetbanken. Detta är något jag inte har någon aning om för jag har varken beställt något eller godkänt något autogiro. Jag antar att det är debitering för någon typ av nyckelbricka som man har om man tappar bort nycklarna.

Hur får jag bort detta? Tacksam för svar

// Genoveva
Citera
2014-07-18, 03:22
Medlem
bluesiss avatar
Har du internetbank så finns en mejlruta där du kan ställa denna fråga direkt till personalen.
Citera
2014-07-18, 06:33
Medlem
Genovevas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluesis
Har du internetbank så finns en mejlruta där du kan ställa denna fråga direkt till personalen.

Fann den, tack för tipset
Citera
2014-07-18, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genoveva
Hejsan !

Det är som så att varje månad dras det pengar från mitt konto och det står "PRIS NYCKELKUND" när jag kollar mina transaktioner på internetbanken. Detta är något jag inte har någon aning om för jag har varken beställt något eller godkänt något autogiro. Jag antar att det är debitering för någon typ av nyckelbricka som man har om man tappar bort nycklarna.

Hur får jag bort detta? Tacksam för svar

// Genoveva

Citat:

Grunden till en sund och hållbar ekonomi är att ha kontroll över sin vardagsekonomi, och med rätt verktyg är det inte särskilt svårt. Vi har vi samlat våra mest populära verktyg och tjänster i det erbjudande vi kallar
för Nyckelkund.
Det här ingår
i Nyckelkund:
Internetbanken
Mobilbanken
Telefonbanken
Mobilt
Bank-ID
Swish
Bankkort
Nyhetsbrev
Betal & Kreditkort
Mastercard
http://www.swedbank.se/privat/kunder...en/nyckelkund/
Du betalar alltså för ditt privatkonto på Swedbank, beroende på bank betalar man oftast per månad eller årsvis som en klumpsumma, dvs 39 sek per månad. Forex är den enda banken som erbjuder gratis privatkonto med internetbank, kort, etc.
Citera
2014-07-18, 09:24
Medlem
Genovevas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aphelion.
Du betalar alltså för ditt privatkonto på Swedbank, beroende på bank betalar man oftast per månad eller årsvis som en klumpsumma, dvs 39 sek per månad. Forex är den enda banken som erbjuder gratis privatkonto med internetbank, kort, etc.

Jaha där ser man! Tack för infon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in