2014-07-17, 19:06
Medlem
Kvars avatar
hur mycket imovane bör jag ta för att få ett gott rus?.

Just nu tar jag bara 7,5 till natten ( funkar inte alltid att somna Ändå)

Är ganska tolerant mot droger, trots att jag är en ganska liten tjej om nu det har någon betydelse

Kan ta 5 mg xanor och känna mig lite slö och go, men inget som nån i familjen märker.

Har även lyrica, tar ca 600 mg max två ggr i veckan för att inte toleransen ska stiga.

Klart jag känner mig påverkad men mer pigg och alert, lite småfull men ingen har märkt nått på mig.

20mg stress gör mig lite trött men inget som märks.

6 mg Meclomazepan gör mig ångestfri men känner mig inte påverkad.
Skulle imovane i större doser få mig att känna på annat sätt?
Vill veta hur andra uppfattar ruset, har inte vågat testa märkligt nog.
Vill tillägga att det är sällan som jag tuggar i mig massa xanor etc utan jag använder doser för att hålla min ångest oro och panikattacker i chack. Alkohol är inget alternativ för mig, får bara mer ångest.

Men är nyfiken på hur imovane i större doser känns och upplevs. Tacksam om ni delar med er.
Citera
2014-07-17, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kvar
hur mycket imovane bör jag ta för att få ett gott rus?.

Just nu tar jag bara 7,5 till natten ( funkar inte alltid att somna Ändå)

Är ganska tolerant mot droger, trots att jag är en ganska liten tjej om nu det har någon betydelse

Kan ta 5 mg xanor och känna mig lite slö och go, men inget som nån i familjen märker.

Har även lyrica, tar ca 600 mg max två ggr i veckan för att inte toleransen ska stiga.

Klart jag känner mig påverkad men mer pigg och alert, lite småfull men ingen har märkt nått på mig.

20mg stress gör mig lite trött men inget som märks.

6 mg Meclomazepan gör mig ångestfri men känner mig inte påverkad.
Skulle imovane i större doser få mig att känna på annat sätt?
Vill veta hur andra uppfattar ruset, har inte vågat testa märkligt nog.
Vill tillägga att det är sällan som jag tuggar i mig massa xanor etc utan jag använder doser för att hålla min ångest oro och panikattacker i chack. Alkohol är inget alternativ för mig, får bara mer ångest.

Men är nyfiken på hur imovane i större doser känns och upplevs. Tacksam om ni delar med er.
testa ta 4st, men poängen är att blanda med alkohol, inget jag tycker är kul men många andra. Ta Xanor ist rekommenderar jag.
Citera
2014-07-17, 19:16
Medlem
BullzeyePrOs avatar
I russyfte märker jag ingen större skillnad på om jag tar 1 eller 4 om det nu inte är pga tolerans. Får bara ännu mer smak i käften, sover ännu djupare och blir ännu segare dagen efter. Alkohol och grapefrukt boostar däremot bra. Det har man ju känt när man haft en redig fylla och sen tar en imovane på söndagmorgonen och flyger upp ur sängen.
Citera
2014-07-17, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
I russyfte märker jag ingen större skillnad på om jag tar 1 eller 4 om det nu inte är pga tolerans. Får bara ännu mer smak i käften, sover ännu djupare och blir ännu segare dagen efter. Alkohol och grapefrukt boostar däremot bra. Det har man ju känt när man haft en redig fylla och sen tar en imovane på söndagmorgonen och flyger upp ur sängen.
Exakt, men det är ingen rolig kombo, vill du ha det kul så skaffa riktiga droger...
Citera
2014-07-17, 19:44
Medlem
imovane i större mängder brukar sluta i katastrof specielt om du blandar det med alkohol

men testa att ta 5-6 st o se vad som händer
Citera
2014-07-17, 19:52
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Tycker man får ett bättre rus av imovane än av "riktiga" Bensodiazepiner.
20-25mg Stesolid gör mig endast lite trött och då är det ingen jag tar speciellt ofta ens.
Men 10-15mg imovane gör mig nästan alltid berusad.

Tar aldrig mer än så för jag vill att dom ska fungera till det dom är till för. Men känner alltid av det.
Finns roligare substanser att knarka på, även om ruset på imovane/stilnoct är mycket bättre än på riktig benso som sagt.
Ta 2-3st(15-22,5mg) gärna med någon öl, om du vill förstöra din tolerans dvs. Gärna i kombo med Lyrica med. Blir riktigt hög på kombon Lyrica + imovane med mycket hallucinationer. Lyrica tas 2-3h innan imovane.
Citera
2014-07-17, 20:03
Medlem
juju_mans avatar
Blanda inte imovane och alkohol. Det leder bara till att du ballar ur helt och minnesluckor. Imovane är inte kul ens om du äter många, du somnar bara.
Citera
2014-07-17, 20:44
Medlem
Kvars avatar
Tack för svar. Låter gött att testa 600mg lyrica och vänta ett par timmar och sen ta 15-22 mg imovane.
Nån mer som har tips? Hur upplevs ruset i jämförelse med bara xanor eller bara lyrica osv.
Har tyvärr inte tillgång till riktiga "droger" aldrig testat heller. Men det låter spännande med lite hallisar, aldrig upplevt. Får se till så att jag är ensam hemma när jag experimenterar. Tack igen för era svar.
Citera
2014-07-17, 21:11
Medlem
juju_mans avatar
Du blir nog bara seg om du lyckad hålla dig vaken. Hallisar får du inte av den blandningen.
Citera
2014-07-17, 21:42
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Vill du ha hallisar så prova stilnoct, jag hallucinerar på endast 10mg
Citera
2014-07-17, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
Vill du ha hallisar så prova stilnoct, jag hallucinerar på endast 10mg

jag drog i mig en helburk tunga hallisar och 3 dagar på psyk va resultatet av det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in