2014-07-17, 04:22
Medlem
CruZiFexs avatar
Såg en låt spridas ett ex antal gånger på facebook flödet.
Nu när jag är ganska nere så är det så man fäller en tår åt den här låten!
Har hört att den kommer ut på spotify med!
Ta några minuter och lyssna igenom den här låten (för er som vill) så lovar jag att ni kommer känna en jobbig känsla i kroppen.
Jag har jättesvårt för att gråta, men det gick inte att undvika.
https://www.facebook.com/photo.php?v=552572724853548&set=vb.100003024767932 &type=3&theater

Kommentera vad ni tycker om den!

Och nej, jag är INTE Sebastian Rosengren
Senast redigerad av CruZiFex 2014-07-17 kl. 04:24.
Citera
2014-07-17, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CruZiFex
Såg en låt spridas ett ex antal gånger på facebook flödet.
Nu när jag är ganska nere så är det så man fäller en tår åt den här låten!
Har hört att den kommer ut på spotify med!
Ta några minuter och lyssna igenom den här låten (för er som vill) så lovar jag att ni kommer känna en jobbig känsla i kroppen.
Jag har jättesvårt för att gråta, men det gick inte att undvika.
https://www.facebook.com/photo.php?v=552572724853548&set=vb.100003024767932 &type=3&theater

Kommentera vad ni tycker om den!

Och nej, jag är INTE Sebastian Rosengren

lyssnar...
Citera
2014-07-17, 04:28
Medlem
Jag måste vara helt Känslokall . Väckte inga känslor hoss mig.
Citera
2014-07-17, 04:30
Medlem
CruZiFexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyplfl
Jag måste vara helt Känslokall . Väckte inga känslor hoss mig.
Eller så är det bara jag. Att ens ha tanken på att sin bror har gått bort är riktigt hemskt, har själv ett syskon som varit nära på att gå bort
Citera
2014-07-17, 04:37
Medlem
Jag har lyssnat på den och tyvärr så upplever jag inte samma saker som ts gör.
Fäller ingen tår och känner ingen jobbig känsla i kroppen alls men vi är ju alla olika och tur är det.
Citera
2014-07-17, 06:25
Medlem
KonstapelKushs avatar
Seriöst är det här för jävla skit?
Är du 12 år eller vafan?
Och jag slår fan vad om min högra pungkula att du är Sebastian Rosengren. Avgå pls.

Edit: Juste anledningen till att den har många likes och så på Facebook är för att människor försöker sympatisera och se ut som bra människor, men i verkligheten så suger verkligen dit låt.
Edit Igen : Det ser ju också ut som att brorsan är värsta sellouten av låten, räcker ju bara med att kolla på hans profil (vilket jag trodde var en helt vanlig fanpage, SOM hade gjort mer sense(vet inte hur man stavar det))
Så min fråga är, försöker han sälja ut sin brorsas död eller försöker han bara få folk att veta hans sorg på ett jätte jätte skumt sätt? (Självklart så kommer han ju tjäna pengar på det, känns ju schysst att bli känd som snubben som sjöng om sin döda brorsa, eller?)

That´s what I think.
Senast redigerad av KonstapelKush 2014-07-17 kl. 06:34.
Citera
2014-07-17, 10:27
Medlem
Sån jävla vidrig skit på alla sätt, wigger!
Citera
2014-07-17, 21:29
Medlem
CruZiFexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKush
Seriöst är det här för jävla skit?
Är du 12 år eller vafan?
Och jag slår fan vad om min högra pungkula att du är Sebastian Rosengren. Avgå pls.

Edit: Juste anledningen till att den har många likes och så på Facebook är för att människor försöker sympatisera och se ut som bra människor, men i verkligheten så suger verkligen dit låt.
Edit Igen : Det ser ju också ut som att brorsan är värsta sellouten av låten, räcker ju bara med att kolla på hans profil (vilket jag trodde var en helt vanlig fanpage, SOM hade gjort mer sense(vet inte hur man stavar det))
Så min fråga är, försöker han sälja ut sin brorsas död eller försöker han bara få folk att veta hans sorg på ett jätte jätte skumt sätt? (Självklart så kommer han ju tjäna pengar på det, känns ju schysst att bli känd som snubben som sjöng om sin döda brorsa, eller?)

That´s what I think.

Jag är INTE Sebastian Rosengren, Sebastian har tidigare varit med i Talang och hette då Sebastian Krantz. Jag känner inte killen och vet inte varför folk gillar den. Troligtvis för att hans bror är död och han har gjort en låt om det. Det är starkt!
Citera
2014-07-17, 21:34
Medlem
KonstapelKushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CruZiFex
Jag är INTE Sebastian Rosengren, Sebastian har tidigare varit med i Talang och hette då Sebastian Krantz. Jag känner inte killen och vet inte varför folk gillar den. Troligtvis för att hans bror är död och han har gjort en låt om det. Det är starkt!

Det är inte starkt att han gör en låt om sin döda bror och inte det faktum att han försöker göra pengar på sin döda bror.
Det var starkt när Berlin muren föll, fattar du?
Citera
2014-07-18, 08:37
Medlem
CruZiFexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKush
Det är inte starkt att han gör en låt om sin döda bror och inte det faktum att han försöker göra pengar på sin döda bror.
Det var starkt när Berlin muren föll, fattar du?
Du var ju då en känslokall jävel..
Citera
2014-07-18, 12:03
Medlem
JohnnyGenzales avatar
lol att göra en låt på engelska om sin svenske bror. är allt jag har att säga.

blir direkt väldigt mkt midnre personligt.

sen var låten bedrövlig.

nej jag grät inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in