2014-07-16, 18:33
Medlem
Jag åkte precis hemifrån och ska vara i borta i flera dagar, är det någon som vet om iphoneladdare går att köpa på typ pressbyrån etc? Eller vart kan jag få tag på en ny? Kan inte åka till elgiganten eller liknande.
Citera
2014-07-16, 18:41
Medlem
Nån vänlig själ som låter dig låna ett usbuttag borde du väl kunna hitta på din resa?
Citera
2014-07-16, 18:45
Medlem
SituationStockholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulgrogg
Nån vänlig själ som låter dig låna ett usbuttag borde du väl kunna hitta på din resa?

Iphone har väl olika laddare på sina modeller, det är ju inte som micro usb precis som på Android, då kan man ju låna av varandra som är bra.Du kan ju beställa en från t.e.x mytrendyphone som har snabba leveranser, en dag bara
Senast redigerad av SituationStockholm 2014-07-16 kl. 18:52.
Citera
2014-07-16, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SituationStockholm
Iphone har väl olika laddare på sina modeller, det är ju inte som micro usb precis som på Android, då kan man ju låna av varandra som är bra.

Sladden jag har för att ladda är helt vanlig usb, jag tog för givet att det var standard. (iphone 4s)
Citera
2014-07-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fulgrogg

Grejen är bara att jag inte har med mig någon sladd eller någonting, varken "klumpen" eller laddsladden... Annars hade jag kunnat ladda den i min dator. vet du om det går att köpa på pressbyrån eller någon mack?
Citera
2014-07-16, 19:17
Medlem
Är det bara typ Pressbyrån du har i närheten och kan handla på?
Det flesta teknikbutiker, typ Clas Ohlson, Biltema, Jula, Teknikmagasinet m m borde ha. Möjligt att även t ex större ICA Maxi eller liknande skulle ev kunna ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in