2014-07-16, 13:47
Medlem
Om du träffar en person eller vet någon som är hatisk, negativ, ångestfylld, tråkig och sprider dålig stämning...

Om det enda du hade behövt göra för att den personen skulle må mycket bättre och omvärdera sin negativa inställning och börja tro på livet igen var att säga...

- Det är ok, jag vet det kan va jobbigt. Det är inga större fel på dig kompis upp med hakan : )

...Skulle du då göra det?

Om inte... Varför?
Citera
2014-07-16, 13:55
Medlem
Nej. Jag tycker att alla har rätt till sin egen åsikt.
Bara för att någon tycker annorlunda än mig betyder det inte att han/hon har fel.
Citera
2014-07-16, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fulgrogg
Nej. Jag tycker att alla har rätt till sin egen åsikt.
Bara för att någon tycker annorlunda än mig betyder det inte att han/hon har fel.

Jo fast jag har ibland haft riktigt mörka perioder i livet och då har det känts som alla hatar mig och är elaka mot mig och fryser ut mig.

Då räcker det med att 1 person i "apgruppen" ger en bekräfftelse på att det inte är så. Att personen är vänlig även att jag står utanför gemenskapen (med flit).
Citera
2014-07-16, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyninja
Jo fast jag har ibland haft riktigt mörka perioder i livet och då har det känts som alla hatar mig och är elaka mot mig och fryser ut mig.

Då räcker det med att 1 person i "apgruppen" ger en bekräfftelse på att det inte är så. Att personen är vänlig även att jag står utanför gemenskapen (med flit).

Jaha? Stackars dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in