2014-07-16, 00:38
Medlem
Råkade posta samma tråd 2 ggr i nationalekonomi och anmälde direkt och bad att den ena skulle raderas. Men modsen verkar ha gått på semester för nu 5 timmar senare ligger den kvar och nu har bägge trådarna svar. KAn inte nån med behörighet sammanföra dessa två och döda den ena sen? Bägge har intressanta svar som jag vill bemöta men så onödigt att debattera på två ställen.
(FB) Varför tar man inte bort ränteavdragen
(FB) Varför tar man inte bort ränteavdragen

Tack tack
2014-07-16, 00:41
Medlem
CuthbertCalculuss avatar
Du kan ju editera om den ena så rubrik/trådstart lyder någonting i stil med: Tabort, deleta eller dylikt.
2014-07-16, 00:49
Medlem
GainerWheys avatar
kontakta valfri mod
2014-07-16, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuthbertCalculus
Du kan ju editera om den ena så rubrik/trådstart lyder någonting i stil med: Tabort, deleta eller dylikt.

Lite sent nu när folk börjat svara. Och om mod inte reagerar på anmälan av tråd så lär de nog inte märka ens att jag ändrar rubriken.
2014-07-16, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GainerWhey
kontakta valfri mod
Hade hoppats att nån mod skulle läsa här. Jag vet ju inte vilka mod som är vakna eller aktiva nu.

Men tack för svar till er bägge!
2014-07-16, 01:12
Medlem
C-3POs avatar
Har du rapporterat trådstarten så kommer moderatorerna i det berörda delforumet att plocka bort det tids nog.
2014-07-16, 10:04
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C-3PO
Har du rapporterat trådstarten så kommer moderatorerna i det berörda delforumet att plocka bort det tids nog.

Japp. Vi är inte uppkopplade 24/7, men det kommer att tas om hand vad det lider. Att starta en extra tråd här är bara onödigt.

Denna låses

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in