2005-08-28, 07:56
Medlem
hej allihopa,

jag r ny hr p filosofi avdelningen och r vldigt intresserad av att hra vad ni anser om traditionalisten Tage Lindbom?
Citera
2005-08-28, 14:25
Medlem
Le Grand Matres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av methodtwist
hej allihopa,

jag r ny hr p filosofi avdelningen och r vldigt intresserad av att hra vad ni anser om traditionalisten Tage Lindbom?
Tage skriver som en kratta, vilket skiljer honom frn de flesta andra traditionalister. Sen s tycker jag att det r lite jobbigt att han nstintill uteslutande hittar sin inspiration frn Schuon. Inget fel p Schuon, men ibland var han lite vl skogstokig.

Annars s tycker jag att det r kul att vi faktiskt har en svensk traditionalist i Tage. Men det r synd att han, som socialdemokrat, inte lyckades fra fram sina ider till partiet.
Citera
2005-08-28, 16:36
Medlem
Djvulens avatar
Tage Linbom r allts dlig, liksom methodtwist, medan Le Grand Maitre fr vi frmoda r bra?

Ja, hur blir det sen d? Alla andra r dliga, medan methodtwist r bra, eller hur Le Grand Maitre?
Citera
2005-08-29, 15:00
Medlem
Le Grand Matres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djävulen
Tage Linbom r allts dlig, liksom methodtwist, medan Le Grand Maitre fr vi frmoda r bra?

Ja, hur blir det sen d? Alla andra r dliga, medan methodtwist r bra, eller hur Le Grand Maitre?

?
Citera
2005-08-29, 15:01
Medlem
Le Grand Matres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av methodtwist
hej allihopa,

Vad tycker du sjlv om honom d? Och vilka av hans bcker har du lst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in