Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-07-13, 17:21
  #1
Medlem
DirtyJobs avatar
64-åring dog – efter en knuff | Nyheter | Aftonbladet
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19216598.ab

"En 64-årig man blev knuffad efter ett bråk i Årjäng.
Mannen föll så illa att han slog i huvudet i marken – och dog senare på sjukhus."

Någon som var på plats och bevittnade händelsen?

Vållande till annans död borde det bli tycker jag med tanke på tidigare liknande händelser.
__________________
Senast redigerad av DirtyJob 2014-07-13 kl. 17:32.
Citera
2014-07-13, 17:29
  #2
Medlem
Börjar det inte bli lite väl många "jag råkade putta/slå så han dog jag menade det inte" olyckor i det nya "Spännande Sverige".
Citera
2014-07-13, 17:29
  #3
Medlem
Fan så sorgligt, det skulle ju kunna hänt vem som helst.
Citera
2014-07-13, 17:36
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyClover
Fan så sorgligt, det skulle ju kunna hänt vem som helst.
Menar du han som dog så ja, det kan tyvärr hända vem som helst.

Annars, nej alla 25-åringar får inte för sig att fysiskt ge sig på människor i 60-årsåldern. Visst, det var inte meningen att han skulle dö, men för helvete jag hoppas han får ett hårt straff.
Citera
2014-07-13, 17:36
  #5
Medlem
Grymt olyckligt...men ändå, varför bråkar en 25 åring med en pensionär för?
Och sen är de ju inte helt okänt att det förekommer en hel del bråk i Årjäng...så det är nog inte så oskyldigt som man kan tro. Nån som vet vilka dom inblandade är? Är själv från Årjängs trakterna men har inte hört nåt.
Citera
2014-07-13, 18:18
  #6
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiate Runar
Börjar det inte bli lite väl många "jag råkade putta/slå så han dog jag menade det inte" olyckor i det nya "Spännande Sverige".
Läste om händelsen på polisens händelsesida igår och tror nog att det var ren otur att skadorna blev så svåra att de ledde till döden. För inte fanken kör de hem en GM till föräldrarna om de tror att BO är döende, det stod redan från början att GM var chockad och kördes hem till föräldrarna.
Citera
2014-07-13, 18:25
  #7
Medlem
Evaristos avatar
Värmlands folkblad har lite mer detaljer: http://www.vf.se/nyheter/arjang/man-avled-efter-tjafs
Jag får känslan att gubben var full och dryg, och sen fylleramlade när han fick lite oönskad hjälp att styra kosan därifrån.
Citera
2014-07-13, 18:29
  #8
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HolyWelder
Grymt olyckligt...men ändå, varför bråkar en 25 åring med en pensionär för?
Och sen är de ju inte helt okänt att det förekommer en hel del bråk i Årjäng...så det är nog inte så oskyldigt som man kan tro. Nån som vet vilka dom inblandade är? Är själv från Årjängs trakterna men har inte hört nåt.
ja varför? Det kan man fråga sig.

Varför blev Carl Eric Cedvander brutalt misshandlad? Varför blev den 60-årige mannen i Näckros misshandlad? Likhetstecknet mellan dessa dåd är invandrare som inte klarar av att bli tillsagda när de gör fel. Statistiken talar ju för att det inte rör sig om svenskar. Men det återstår ju att se.
Citera
2014-07-13, 19:05
  #9
Medlem
GanjaMoons avatar
Ja stackars 25åring klart det ska daltas och tyckas synd om han i svensk pk media,

Nej ge idioten livstid eller bättre ett nackskott, sådana farliga djur bör avlivas innan dom "råkar" mörda fler oskyldiga
Citera
2014-07-13, 19:28
  #10
Medlem
FridgePacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaMoon
Ja stackars 25åring klart det ska daltas och tyckas synd om han i svensk pk media,

Nej ge idioten livstid eller bättre ett nackskott, sådana farliga djur bör avlivas innan dom "råkar" mörda fler oskyldiga
Du har ingen vidare koll på vad mord betyder va?
Citera
2014-07-13, 19:30
  #11
Medlem
Dozjds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
väntar med spänning på GMs identitet. Gissar på att jag får mina fördomar bekräftade.

Ett bråk på en marknadsplats har förmodligen mer att göra med s.k. WT-folk som inte kan hantera spriten, än om ganska nyanlända blivande medborgare... Just a thought...
Citera
2014-07-13, 19:39
  #12
Medlem
Efter knuffen kördes en man född -88 chockad hem till föräldrarna
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback