2005-08-29, 21:37
Medlem
Bluebloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola2
Han segrade och gjorde ett segertecken. Vad är problemet?
Och snälla berätta varför du är så mkt bättre än alla andra!
Segertecken ska endast göras när man gjort något storslaget, som att man gör ett avgörande mål i ett stort mästerskap, man kommer tillbaka när man nästan är uträknad och tar ett OS-guld etc. Inte när man vinner en sunkig tävling som Finnkampen på en ytterst beskedlig höjd som 2,21.
Börjar man göra segertecken i sådana sammanhang, då går det snart inflation i dem.
Förstår du?
Citera
2005-08-29, 22:09
Medlem
Är killen for real?

Allvarligt, blue blood eller whatever du vill kalla dig. Jag har inte heller någonting till övers för den svenska "sossementaliteten". Men dina resonemang och din attityd indikerar att allt inte är som det ska.
Fortsätt så här och du tar en plats i startelvan över fb:s mest wacko snubbar.
Citera
2005-08-30, 15:59
Medlem
Bluebloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris Waddle
Allvarligt, blue blood eller whatever du vill kalla dig. Jag har inte heller någonting till övers för den svenska "sossementaliteten". Men dina resonemang och din attityd indikerar att allt inte är som det ska.
Fortsätt så här och du tar en plats i startelvan över fb:s mest wacko snubbar.
Du Waddle, kamma din hockeyfrilla och slicka i dig mjället som trillar ned. Vaddå allt är inte som det ska??? Jag har ju helt rätt för fan. Vad tycker du själv om det här då? Kom igen, kan vi få dina åsikter då, fegis!
Citera
2005-08-30, 21:10
Medlem
Ybbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueblood
Du Waddle, kamma din hockeyfrilla och slicka i dig mjället som trillar ned. Vaddå allt är inte som det ska??? Jag har ju helt rätt för fan. Vad tycker du själv om det här då? Kom igen, kan vi få dina åsikter då, fegis!
Hahahaha, du är för jäkla kulig. Du finns inte.
Citera
2005-08-30, 22:27
Medlem
Bluebloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ybbe
Hahahaha, du är för jäkla kulig. Du finns inte.
Jag är mycket verklig, jag finns. Och ni älskar mig och mina åsikter.
Citera
2005-08-30, 23:03
Medlem
"Du Waddle, kamma din hockeyfrilla och slicka i dig mjället som trillar ned. Vaddå allt är inte som det ska??? Jag har ju helt rätt för fan. Vad tycker du själv om det här då? Kom igen, kan vi få dina åsikter då, fegis!"

Chris Waddle är en erfaren player. Han vet att det aldrig lönar sig att resonera med dårar.
Citera
2005-08-30, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris Waddle
"Du Waddle, kamma din hockeyfrilla och slicka i dig mjället som trillar ned. Vaddå allt är inte som det ska??? Jag har ju helt rätt för fan. Vad tycker du själv om det här då? Kom igen, kan vi få dina åsikter då, fegis!"

Chris Waddle är en erfaren player. Han vet att det aldrig lönar sig att resonera med dårar.

BÅÅÅAAA PA PA PA PA PA.
Citera
2005-08-30, 23:23
Medlem
karlhenrik_s avatar
Citat:
Segertecken ska endast göras när man gjort något storslaget, som att man gör ett avgörande mål i ett stort mästerskap, man kommer tillbaka när man nästan är uträknad och tar ett OS-guld etc. Inte när man vinner en sunkig tävling som Finnkampen på en ytterst beskedlig höjd som 2,21.
Börjar man göra segertecken i sådana sammanhang, då går det snart inflation i dem.
Förstår du?

Eh, vem är Du att bestämma när folk får göra segertecken och visa glädjeyttringar? Du påstår att du är så jävla smart och kan såå mycket om sport. Jag tycker du mest försöker dumförklara motargumenten med påståenden som kan sammanfattas som rena humorn.

Jag tar ett exempel;
Peter Forsberg. Killen har vunnit Stanley Cup, VM-guld, OS-guld - ja, allt som går att vinna i princip. Det borde med ditt synsätt vara helt otänkbart för PF att överhuvudtaget sträcka näven i skyn efter ett mål i en vanlig grundspelsmatch. Eller kanske inte ens ett slutspelsmatch tidigt in i slutspelet (det kan ju jämföras med, mja, 2,26 kanske). Nej, han bör väl istället lugnt och sansat bara åka och sätta sig i båset igen. När väl bucklan är i hamn kan han väl få jubla lite iallafall. Han har ju trots allt gjort det några gånger förut.
Citera
2005-08-30, 23:24
Medlem
colds avatar
ärs...den stör inte mig. Så länge det finns Djurgårdare så är det en småsak,,
Citera
2005-08-31, 07:11
Medlem
Ybbes avatar
Citat:
Jag är mycket verklig, jag finns. Och ni älskar mig och mina åsikter.
Ah, det låter som att vi har en provokatör här som egentligen inte står för sina åsikter.
Citera
2006-07-06, 17:53
Medlem
Bluebloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlhenrik_
Eh, vem är Du att bestämma när folk får göra segertecken och visa glädjeyttringar? Du påstår att du är så jävla smart och kan såå mycket om sport. Jag tycker du mest försöker dumförklara motargumenten med påståenden som kan sammanfattas som rena humorn.

Jag tar ett exempel;
Peter Forsberg. Killen har vunnit Stanley Cup, VM-guld, OS-guld - ja, allt som går att vinna i princip. Det borde med ditt synsätt vara helt otänkbart för PF att överhuvudtaget sträcka näven i skyn efter ett mål i en vanlig grundspelsmatch. Eller kanske inte ens ett slutspelsmatch tidigt in i slutspelet (det kan ju jämföras med, mja, 2,26 kanske). Nej, han bör väl istället lugnt och sansat bara åka och sätta sig i båset igen. När väl bucklan är i hamn kan han väl få jubla lite iallafall. Han har ju trots allt gjort det några gånger förut.
Du grabben, det är en väsentlig skillnad mellan individuella sporter och lagsporter. Peter Forsberg sysslar med lagsport och då är det självklart att man klappar om varandra och jublar lite eftersom det blir en mer social grej av det hela.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in