Citat:
Ursprungligen postat av
Ginger
Vad handlar det då om? Okunskap?
Alla djur bajsar! Aldrig tänkt på vad flugan som landade på din varma macka gjorde? Eller loppan som fastnade i håret? Bajs finns överallt... Äckligt men normalt.
Men hur skall du kunna sanera hela huset från vägglöss? Skall du spruta radar i hela huset och hoppas att du tar de små äggen med? Eller skall du frysa ner lägenheten till minus 20 grader?
Ingen metod kan ju garantera att du blir av med lössen.

En liten individ kan ju överleva i ett litet litet utrymme, och "vips" så har du en invasion igen.
Bara för att du har/har haft spindelfobi som du var tvungen att söka hjälp för, så betyder inte det att resten av oss är som dig.
Du verkar inte veta mycket om skadedjur i hem, läs på lite istället för att prata nonsens här. Du snackar om flugor och myggor
Du kanske lever i ett smutsigt hem där silverfiskar, pälsängrar, vägglöss och skalbaggar lever tillsammans med dig i symbios. Kul för dig, men vi andra tycker inte att det är helt normalt.
Loppor i håret? Jo hejsan

Jag har då aldrig haft loppor. Inte landar flugor på mina mackor heller eftersom det är flugfritt hemma hos mig.