2005-08-27, 11:31
Medlem
Jag undrar om någon har lite shyssta tips på affärer i malmö. Då mennar jag inte alla de som ligger längs med S. Förstadsgatan såsom Carlings Spirit Solo Stuk etc. som man ändå går förbi varje dag utan kanske någon som ligger lite avsides eller in på någon tvärgata som man inte alltid går förbi med lite mer udda och okända märken.

Allt tar tacksamt emot.
Citera
2005-08-27, 23:58
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZerveZ
Jag undrar om någon har lite shyssta tips på affärer i malmö. Då mennar jag inte alla de som ligger längs med S. Förstadsgatan såsom Carlings Spirit Solo Stuk etc. som man ändå går förbi varje dag utan kanske någon som ligger lite avsides eller in på någon tvärgata som man inte alltid går förbi med lite mer udda och okända märken.

Allt tar tacksamt emot.

Las Vegas kan du kolla in...Ligger nu på...eh..va fan heter gatan..Stora Nygatan 15. Ibland har dom bara skit..ibland riktigt coola grejer. Och en liten störig hund som heter Elvis.Bara det är fan värt ett besök.
Citera
2005-08-29, 09:01
Medlem
"impala malmö" och "streetlab" kanske?
Citera
2005-08-29, 10:02
Medlem
SpiderJerusalems avatar
Ser jag en Impalatröja till kräks jag på någon.
Citera
2005-08-29, 22:46
Medlem
Nina Hartleys avatar
Das Model har med ojämna mellanrum en del heta plagg.
Citera
2005-08-30, 01:00
Medlem
Das modell var ligger det?
Citera
2005-08-30, 11:15
Medlem
mishimas avatar
Tror Das Model ligger på södra skolgaten, ungefär där ölcafeet ligger.

Ett tips är Manni, ligger på en gatorna, kommer inte på namnet, som går mellan Södra Förstadsgatan och Davidshalls torg. Har du tur kan du göra fynd på UFF. Jag har hittat några snygga plagg där.

Även jag kräks över Impala.
Citera
2005-09-01, 12:00
Awaiting Email Confirmation
dumboms avatar
Impala är ju bra för fan, trevlig personal, shysta skor, kläder i övrigt (inräknat med impalatröjorna) och bra sprayburkar.

En bit ifrån finns Levi's Store, och går du in en bit så hittar du en annan butik. Har ingen separat ingång, så att säga, men rätt fina kläder. Har aldrig haft tid att ta en närmare titt.
Citera
2005-09-01, 14:42
Medlem
Bopos avatar
Testa 23an som ligger nästan precis vid ingången till gågatan från triangeln på vänster sida. Mycket fina kläder.
Citera
2005-09-28, 19:13
Medlem
lucaslaguns avatar
Lånar den här gamla tråden... Någon som vet nån butik i Malmö som har pikéer och hoodtröjor från Cheap Monday?
Citera
2005-09-29, 15:48
Medlem
lucaslaguns avatar
Ingen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in