2024-05-28, 14:04
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Lyssnade på ett avsnitt av podden för första gången pga att Kalle Lind var gäst och ni som lyssnar regelbundet, hur står ni ut med han med talfelet?

Utöver att hans röst är väldigt irriterande med både jobbig dialekt och nämnda talfel så verkar han ju rent av korkad och oförberedd, säger emot saker han sen enligt utsago erkänner att han inte har koll på...

Aldrig mer-

Jag slutade lyssna pga honom. Det är inte bara att han inte kan prata som stör. Han är jävligt oskön. En besserwisser och översittare
Citera
2024-06-01, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Jag slutade lyssna pga honom. Det är inte bara att han inte kan prata som stör. Han är jävligt oskön. En besserwisser och översittare

Fick precis den bilden av honom också direkt.
Citera
2025-03-02, 11:48
Medlem
oldeubois avatar
Är det bara jag, eller håller ni med om att podden tappat momentum? Det känns som att det är extremt smala, udda eller (om än subjektivt) ointressanta ämnen nu mer.

Bemödar mig knappt att lyssna alls längre. Det är inte konstigt att man får slut på ämnen efter mer än tio års aktivitet, men det är inte alls samma som det en gång var.
Citera
2025-05-09, 15:27
Avslutad
Är det där en dialekt eller talfel?

Precis som han på TV4.
Citera
2026-04-17, 16:21
Medlem
Riktig toppenpodd och kul att de tar upp mer nischade ämnen istället för att släppa femtioelva avsnitt om andravärldskriget, det finns det massor av andra poddar till. Robin verkar supertrevlig och det är alltid lika roligt hur dålig förlorare Daniel är när de spelar vem är hen.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in