2014-07-06, 13:18
Medlem
Har alltid haft vattenmelon tycker du borde prova den
Citera
2014-07-06, 14:11
Medlem
Vanilj
Citera
2014-07-06, 14:58
Medlem
turkbygges avatar
Vanilj är inte bra på sommaren, luften blir så tjock innan man fått ner tempen med ac:n.
Citera
2014-07-06, 15:15
Medlem
Neolitikums avatar
Det finns väl lika många svar som bilägare...
Om vi vänder på frågan, vilka ska man absolut inte köpa.
Citera
2014-07-06, 16:12
Medlem
svempuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Det finns väl lika många svar som bilägare...
Om vi vänder på frågan, vilka ska man absolut inte köpa.
tallbarr köper jag inte igen andra kanske tycker att den luktar bra men det tyckte jag verkligen inte.
den jag köper mest av är vattenmelon..
Senast redigerad av svempus 2014-07-06 kl. 16:19.
Citera
2014-07-06, 17:54
Medlem
Servigins avatar
Jag gillar Victory Lane och Strawberries.
Citera
2014-07-06, 18:24
Medlem
Alltså, det är bara gå in på närmta mack, Ta ett stadigt grepp om wunderbaumen, och lukta mellan den gula pappersskivan och själva påsen som baumen ligger i, där känner du. Sen kan du avgöra vilken du vill ha.

Själv har Jag Vanilj i nu och en sån här http://www.jula.se/doftflaska-tribal-629211 Men från utlandet.

New Car luktar bra tycker jag. och Amerika flaggan.
Citera
2014-07-06, 18:31
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nejdetbliringet
Alltså, det är bara gå in på närmta mack, Ta ett stadigt grepp om wunderbaumen, och lukta mellan den gula pappersskivan och själva påsen som baumen ligger i, där känner du. Sen kan du avgöra vilken du vill ha.

Själv har Jag Vanilj i nu och en sån här http://www.jula.se/doftflaska-tribal-629211 Men från utlandet.

New Car luktar bra tycker jag. och Amerika flaggan.
Spännande.
Hittade en sida 39:- med porto.

http://www.bildoft.se/wunderbaum-ovr...-air-freshener
Citera
2014-07-07, 11:33
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Lime använder jag, luktar inte så värst mycket och så luktar den gott. Jordgubb köper jag aldrig igen, speciellt inte XL, helvetet vad den luktade, fick slänga den innan den hade slutat dofta.

Satsar du på flera granar så ta då för helvete alla i samma doft. Finns nog inget värre än att kliva in i en bil med femton olika dofter. Där kan vi snacka huvudvärk.
Citera
2014-07-07, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turkbygge
Varför använder man ens parfym på kroppen?

Ja det kan man också undra, det gör jag, I var fall de billiga skitdofterna á 200 kr flaskan.

Dock är det lite olika saker, mer jämförbart vore om folk hällde ut flera flaskor billig parfym över hela sitt hus så det stinker.
Citera
2014-07-07, 13:29
Medlem
turkbygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akt
Ja det kan man också undra, det gör jag, I var fall de billiga skitdofterna á 200 kr flaskan.

Dock är det lite olika saker, mer jämförbart vore om folk hällde ut flera flaskor billig parfym över hela sitt hus så det stinker.
Om man följer anvisningarna på påsen som säger att man bara ska dra ut ~1cm per vecka så luktar det inte överdrivet mycket.
Citera
2014-07-07, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turkbygge
Om man följer anvisningarna på påsen som säger att man bara ska dra ut ~1cm per vecka så luktar det inte överdrivet mycket.

De stinker kemikalier oavsett, de har en väldigt onaturlig och fejkad doft som är för stark oavsett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in