Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
17-01-14, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbnation
Är det nån mer som har problem med Tinder? Där man inte ser bilder på nån? Alltså den connectar servern hela tiden?

Funkar bra här.
Citera
17-01-14, 14:18
Medlem
Citat:
Är det nån mer som har problem med Tinder? Där man inte ser bilder på nån? Alltså den connectar servern hela tiden?

Nej, däremot så får jag matchningar med vissa men ser ingen bild. När man trycker på crashar hela appen. Jävligt irriterande.
Citera
17-01-14, 15:28
Medlem
Citat:

Ja, samma problem här. Matchade nu med en jag inte sett hur den ser ut, skapligt irriterande
Citera
17-01-14, 19:55
Medlem
Har snackat med en tjej som sagt att hon varit hemma sen igår men hennes avstånd har varierat med typ 20 km o då har jag varit på samma plats. Hon ljuger??
Citera
17-01-14, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tollybosky
Har snackat med en tjej som sagt att hon varit hemma sen igår men hennes avstånd har varierat med typ 20 km o då har jag varit på samma plats. Hon ljuger??

Nej, men tinder suger

Skämt åsido, bor man i stan kanske det inte borde fela, men jag som bor på landet - alltså gpsen/platsfunktionen i telefonen anser att jag är lite överallt mellan varven. Trots att det längsta jag befunnit mig från hemmet var postlådan 100 meter bort.

Ge henne the benefit of a doubt.
Citera
17-01-14, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tollybosky
Vad spelar det för roll? Du låter som värsta stalkern som håller koll på hennes avstånd stup i kvarten
Citera
17-01-15, 00:47
Medlem
Har inte varit en person som testat sådana här saker, har nu haft Tinder i sex veckor. Träffat 2 killar. Vet inte om det här var rätt sätt att träffas? Jag upplever att de som hänger har testat rätt många olika dejtingsidor och fått en ganska kall/cynisk syn på tjejer? Är säkert samma för det motsatta könet?

Jag tycker det är konstigt att det förväntas att man direkt ska ha en klar bild av vad man vill ha. För mig är det naturligt att man börjar umgås, göra intima saker och därefter bestämmer om relationen ska utvecklas? De jag träffar verkar dela upp det mer som i kallt, tillfälligt sex eller seriös flickvän och hålla rätt hårt på kategorierna?
Citera
17-01-15, 13:48
Medlem
Ni grabbar i Skånetrakten bör köpa ett nytt paket superlikes och lyssna noga nu!

Kan nämligen tala om att Jennifer från Scandalbeauties.com tindrar i trakterna just nu. www.instagram.com/jenromanowicz/

Härlig tjej som är plastikopererad, kör med nosring ibland och har diverse piercings, gillar selfies, har ansiktstatuering, har instagramvideos på hångel med olika badboys OCH hon ska bli ensamstående mamma här i mars. Riktig keeper, så tänkte bara tipsa om att göra ett försök.
Senast redigerad av BrunoC 17-01-15 kl. 13:54.
Citera
17-01-15, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janyny
Har inte varit en person som testat sådana här saker, har nu haft Tinder i sex veckor. Träffat 2 killar. Vet inte om det här var rätt sätt att träffas? Jag upplever att de som hänger har testat rätt många olika dejtingsidor och fått en ganska kall/cynisk syn på tjejer? Är säkert samma för det motsatta könet?

Jag tycker det är konstigt att det förväntas att man direkt ska ha en klar bild av vad man vill ha. För mig är det naturligt att man börjar umgås, göra intima saker och därefter bestämmer om relationen ska utvecklas? De jag träffar verkar dela upp det mer som i kallt, tillfälligt sex eller seriös flickvän och hålla rätt hårt på kategorierna?

No shit sherlock. Tjejer kan vara riktiga rövhål på dessa sidor. Och nej, det är ABSOLUT inte samma för det motsamma könet. Snubbar är less och orkar inte engagera sig längre för att kvinnor beter sig som bekräftelsesjuka prinsessor. Grabbarna är less allt velande fram och tillbaka, samt allt bekräftelsehäng som verkar dominera den kvinnliga fronten.
Citera
17-01-15, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrkaffekopp
No shit sherlock. Tjejer kan vara riktiga rövhål på dessa sidor. Och nej, det är ABSOLUT inte samma för det motsamma könet. Snubbar är less och orkar inte engagera sig längre för att kvinnor beter sig som bekräftelsesjuka prinsessor. Grabbarna är less allt velande fram och tillbaka, samt allt bekräftelsehäng som verkar dominera den kvinnliga fronten.

Ok. Båda mina dejter har antagit att jag träffar väldigt många åt gången och pikat mycket om det. Något jag verkligen inte gör. Har bara gått med för att jag kommit bort från singelgrejen efter långt förhållande och är seriöst öppen för in för vem jag kan träffa. Sedan har båda varit väldigt på fram till sex och sedan förändrats så det känns väl sådär. Vet inte om jag ska försöka en tredje gång. Det gör ingenting för mig om det inte blir ett förhållande men har man verkat intresserat, haft fysiskt kontakt och slutligen sex så tycker jag det är lite ofint att inte försöka ge det en dejt till eller åtminstone håller lite artighetskontakt efteråt? Man kan väl ändå vara på good terms även om man inte blir tillsammans.
Citera
17-01-15, 14:58
Medlem
nu har det hänt 3 gånger i rad med snygga tjejer att dom slutar svara när jag vill veta vad dom tycker om att göra osv

Är det verkligen en sån jävla tråkig fråga? Man vill väl ha ett hum om personen verkar ha ett "liv" innan man träffas?
Har inget problem att styra upp dejter ganska fort och är tydlig med att jag finner tjejen attraktiv, men verkar vara en attraktionsdödare när man frågar sånt

Tex igår skrev jag 5-6 meddelande med en tjej om lite allt möjligt, såg att hon höll på med musik, så då frågade jag

"När du inte håller på med musik, vad tycker du om att göra då?"

Är det verkligen en sån dålig fråga?

Tredje gången i rad nu..... Får väl skita i att fråga det då, och vara en underhållande clown som räddar tjejens tråkiga vardag med humor och teather, lite så det känns
Citera
17-01-15, 15:05
Medlem
TimAlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickyLate
tråkig text
Att besvara sådant i textform är inte det roligaste. Prova att direkt fråga om en träff och ta det irl istället? På riktigt kan de inte bara sluta svara sådär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in