Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-01, 00:34
Medlem
Frozzzts avatar
Tog bort Tinder nu.

Inte för det inte funkar, utanför för att det hela bara förvandlats till en konsumtion. När man helt enkelt känner att senaste bruden man träffade bara var en "vara" man brukade den kvällen. Får inget intresse längre.

Nä. Back to basic. Minns de där dagarna då man träffade en söt flicka i någon park en sommarkväll eller någon annan "verklig" situation. DÅ var det äkta...

Ingen som känner som mig?
Citera
2015-11-01, 03:17
Medlem
Vad i HELVETE är det för fel...

Jag hör och ser överallt att Tinder är en knullapp, men av dom ynka två fittorna jag har träffat, har båda bara varit ute efter vänskap... VAD I HELVETE.
Citera
2015-11-01, 13:12
Medlem
Arla-Kossans avatar
Den här appen har sneat mig totalt...

Fick ju börja om ännu en gång för appen var så buggig på ena mobilen så jag provade att regga mig på nytt, och på en annan mobil. Hållt på i en vecka nu och har fått cirka 80 matchningar... skrivit MYCKET med minst 10 stycken, men när man väl frågar om nummer eller ifall de är intresserade av att ses så får man ingen svar. HOR-APP. Vad fan är det för fel på brudarna på tinder..?

Känns som om att sliddjuren bara drägglar efter uppmärksamhet.
Citera
2015-11-01, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Vad i HELVETE är det för fel...

Jag hör och ser överallt att Tinder är en knullapp, men av dom ynka två fittorna jag har träffat, har båda bara varit ute efter vänskap... VAD I HELVETE.

hej, dom var förmodligen bara inte (tillräckligt) attraherade av dig. vad tror du tjejer säger till en kille dom träffar som dom inte vill ligga med? vad skulle du själv säga om du dejtade en kvinna som såg fin ut bilden men var för ful att knulla och hon frågade?
Citera
2015-11-01, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arla-Kossan
Känns som om att sliddjuren bara drägglar efter uppmärksamhet.
en minoritet drägglar efter uppmärksamhet, majoriteten är helt enkelt inte tillräckligt intresserade.
Citera
2015-11-01, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chipskungen
hej, dom var förmodligen bara inte (tillräckligt) attraherade av dig. vad tror du tjejer säger till en kille dom träffar som dom inte vill ligga med? vad skulle du själv säga om du dejtade en kvinna som såg fin ut bilden men var för ful att knulla och hon frågade?

Fel.
Jag är fan så mycket snyggare i verkligheten än vad jag är på bild kan jag säga

Den dagen jag någonsin kommer få en "för ful" tjej som sedan frågar varför jag inte vill knulla henne, återkommer jag till dig med vad mitt svar var.

Det är extremt omöjligt att säga det bara såhär, beror på omständigheter, men första tanke på det hade varit att vara ärlig.

Det önskar jag att dom jävla asen jag har träffat, vore ÄRLIGA i varför dom bara ser mig som en vän, och om dom VAR UTE efter vänner på Tinder från första början, vad deras ärliga tanke var när dom swipa JA på mig från första början
Citera
2015-11-01, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozzzt
Tog bort Tinder nu.

Inte för det inte funkar, utanför för att det hela bara förvandlats till en konsumtion. När man helt enkelt känner att senaste bruden man träffade bara var en "vara" man brukade den kvällen. Får inget intresse längre.

Nä. Back to basic. Minns de där dagarna då man träffade en söt flicka i någon park en sommarkväll eller någon annan "verklig" situation. DÅ var det äkta...

Ingen som känner som mig?

Tog bort appen av denna anledningen... Man objektifierar alla tjejer man träffar, de är inte individer, utan något man bara knullar.

Samt att de flesta tjejer är extremt korkade och förväntar sig få allt serverat på ett silverfat.
Citera
2015-11-01, 22:28
Medlem
Queen-Obscences avatar
Är lika mycket idiotmagnet på tinder som irl känns som att man kanske borde ge upp.. Finns mycket fina karlar åtminstone utvändigt och till en början är de riktigt schyssta men känns som att alla är likadana i slutändan. Försöker att inte generalisera men är ingen one-night-stand person och majoriteten verkar vara det vilket de naturligtvis inte är ärliga med.
Citera
2015-11-01, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queen-Obscence
Är lika mycket idiotmagnet på tinder som irl känns som att man kanske borde ge upp.. Finns mycket fina karlar åtminstone utvändigt och till en början är de riktigt schyssta men känns som att alla är likadana i slutändan. Försöker att inte generalisera men är ingen one-night-stand person och majoriteten verkar vara det vilket de naturligtvis inte är ärliga med.

Varför är du så dum så du går på det då?
Citera
2015-11-02, 18:38
Bannlyst
Har träffat en hel del tjejer där och knullat de, men sen när man hört av sig för ännu ett träff så har de slutat svara. Är det tecken på att de ville bara knulla en gång med en eller vad är det frågan om?
Citera
2015-11-02, 19:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av toni.bang
Har träffat en hel del tjejer där och knullat de, men sen när man hört av sig för ännu ett träff så har de slutat svara. Är det tecken på att de ville bara knulla en gång med en eller vad är det frågan om?

Ja, antingen det eller att du var dålig i sängen.

Nej, men tjejer kan dissa en för 1 000 olika saker. Det går inte för oss att gissa oss till.

Troligtvis så är de inte tillräckligt intresserade av dig bara. Orsak till det kan vara helt ologiska ibland. Låt inte självförtroendet dra ner dej
Citera
2015-11-02, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja, antingen det eller att du var dålig i sängen.

Nej, men tjejer kan dissa en för 1 000 olika saker. Det går inte för oss att gissa oss till.

Troligtvis så är de inte tillräckligt intresserade av dig bara. Orsak till det kan vara helt ologiska ibland. Låt inte självförtroendet dra ner dej

Jag misstänker att alla de gånger jag kom typ efter 5 min och inte hon, så jag misstänker att nåt ligger i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in