Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-27, 06:28
Medlem
Waldschrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heljen
Boost funktionen är egentligen den bästa för oss killar som ser mindre bra ut. Jag köpte 10st boosts och använde dom några gånger under dagen och för varje gång så lajkade 2-3 tjejer. Har även Tinder Gold så jag kan se direkt vilka som lajkat. Rekommenderas starkt, alltså Gold + Boost funktionen.

Vad hjälper det om det inte blir nåt? Tror mer på att vara unik, lite mystisk och inte bara skriva "Hej, läget snygging?". Jaja, inget problem för mig eftersom tjejer hör av sig själva.

Nåt annat som är väldigt viktigt är förstås att inte verka desperat. Därför väntar jag alltid minst en dag innan jag svarar tjejen, i början iaf. Den som jag pratar med nu verkar tom bo på på samma gata som jag, men jag tar det luuuuuuuuuuuuugnt.
Citera
2019-03-27, 10:05
Medlem
Tyska-latsdrags avatar
Jag har inte varit aktiv på dejtingsidor på många år, men blev igår lite nyfiken på hur marknaden såg i den stad som jag besökte i helgen.

Ett fenomen som jag inte sett tidigare är att grovt uppskattat 30 - 40% av tjejerna använder sig av appen Facetune (ett slags automatisk Photoshop) för att förbättra sina bilder, eller lägger upp bilder som är tagna genom Snapchats "skönhetsfilter".

Huden slätas ut, ögon, kindben och läppar blir mer framträdande, "dåliga" drag slätas ut.

Alltså, Vad i....?

Hur tänker de?
Citera
2019-03-27, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waldschrat
Vad hjälper det om det inte blir nåt? Tror mer på att vara unik, lite mystisk och inte bara skriva "Hej, läget snygging?". Jaja, inget problem för mig eftersom tjejer hör av sig själva.

Nåt annat som är väldigt viktigt är förstås att inte verka desperat. Därför väntar jag alltid minst en dag innan jag svarar tjejen, i början iaf. Den som jag pratar med nu verkar tom bo på på samma gata som jag, men jag tar det luuuuuuuuuuuuugnt.
Varför skulle det inte bli något? mitt problem är inte min personlighet, det är mitt utseende. Jag vet hur man pratar med tjejer så det enda jag behöver är en chans att komma i kontakt med dom, därför är boost funktionen perfekt för mig.
Citera
2019-03-27, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waldschrat

Tjejerna hör av sig själva och trots det känner du behovet av att sitta och ljuga för dom om vissa saker? Ok
Citera
2019-03-27, 15:44
Medlem
OldMKenseys avatar
”Jag är en glad och öppen tjej med båda fötterna på jorden”.

Fan varenda presentation ser lika menlös ut. Vad betyder det ens? Tar hon den i tvåan eller tar hon den inte i tvåan?
Citera
2019-03-27, 18:36
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldMKensey

Fan varenda presentation ser lika menlös ut. Vad betyder det ens? Tar hon den i tvåan eller tar hon den inte i tvåan?

"Jag är glad" = är för ofta en bitch om jag inte får som jag vill.

"Öppen tjej" = stängd för andra livsåskådningar än sina egna.

"Fötterna på jorden" = viker ut sig på sociala medier och gör allt för den extra uppmärksamheten.
Citera
2019-03-27, 20:13
Medlem
Om man swipar vänster på en profil som gillat ens profil, minskar ens erhållna likes då eller finns de envist kvar? Finns det någon typ av ökad sannolikhet att tjejer som gillat ens profil dyker upp i flödet?
Citera
2019-03-27, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldMKensey

Du glömde rödvins-emojin, och att de gillar att resa.

Tinder är förpestat med basic bitches, WT, särskrivare och Woke White Girls med tatueringar.

Fast det är väl typ så ungdomen i Västvärlden ser ut idag.
Citera
2019-03-27, 22:21
Medlem
Stockholmare..s avatar
Det är ju uppenbarligen ingen här som kan svara på min fråga om det är så att tinder har ändrat det senaste halvåret att man inte kan betala tinder plus/gold med sitt google play konto.

Det enda som kommer upp när man ska köpa Tinder Plus är att man ska knappa in sina bankkortsuppgifter, men när man gör det så kommer det upp "hoppsan, något gick fel".. Liksom finns det någon som kan förklara hur man ska gå till väga? Ska man regga sitt bankkort någon annanstans för att det ska funka?
Citera
2019-03-28, 00:42
Medlem
Pratat med en tjej via tinder jag tänkte träffa ett tag. Hon är 23 vi har pratat på telefon ett par gånger.

Idag fick jag alltså reda på att hon haft sex med 190st och haft gangbangs och allt möjligt.
Alltså hur fan är detta ens möjligt?
Blev smått äcklad. Kan inte ens va normalt.

Nästan 200 pers och gangbangs?
Är de här vanligare än man tror idag eller?

Träffade en tjej förut också från tinder som jag fått reda på haft gruppsex med 2-3 killar när hon va ung. Dumpade henne efter de.

Ingen heder känns de som.
Seriöst om jag får barn med en tjej så vill jag inte hon ska blivit påsatt och nersaggad som i en porrfilm.

Skulle själv inte vilja delta i sådant så handlar väl lite om att min syn på sex är mer mellan 2 individer.

Fler som upptäckt sådana här fall? Lär väl krylla av dom på tinder känns de som nu.

Fick ännu mer avsmak efter detta och tinder.

Alltså 200st. Vidrigt.

Själv är jag äldre och har haft 30-40 trots långt singelliv men jag doppar inte kuken i vad som. Tjejer verkar ju dock knulla allt. Ptwiii
Citera
2019-03-28, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
"Jag är glad" = är för ofta en bitch om jag inte får som jag vill.

"Öppen tjej" = stängd för andra livsåskådningar än sina egna.

"Fötterna på jorden" = viker ut sig på sociala medier och gör allt för den extra uppmärksamheten.

Plus 1.
Trash svenska tjejer är, sinnes.
Citera
2019-03-28, 02:02
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Plus 1.
Trash svenska tjejer är, sinnes.

Inte alla svenska tjejer*

På riktigt.