Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-01, 22:56
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Det är lögn. Avståndet på Tinder ljuger aldrig sålänge hon inte stängt av sin telefon vilket är helt meningslöst i och med nya EU-data lagen. Hyfsat smart tjej du hookat ändå får man säga för jag hade också dragit något liknande som man....
Citera
2017-10-01, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Mycket tveksam i det här fallet. Läs ovan.

Tjena, sorry att jag inte såg det 3timmar låter bra, då hade du något intressant hade du sugit (som jag på min senaste) hade det varit över på säg en timme å en kvart? Tror det var den tiden det tog tills hon drog sin lame excuse.
Nej, helt ärligt tror jag bara att hon har någon annan på g och vill hålla dig lite på lut. Så har du tur kan det nog gå vägen, men magkänslan är ändå att det känns "så där" för dig.
Inte kört, men verkligen inte optimalt läge heller.
Hoppas det löser sig för dig, vore ju kul med en jävla solskenshistoria iaf.
Citera
2017-10-01, 23:08
Medlem
Mycket gråtande över hur omöjligt det är att fixa ligg via Tinder.

Själv är jag 18 och har verkligen inget fantastiskt utseende. Får väldigt sällan till något på fest eller på krogen. Via Tinder däremot har jag lyckats ligga med två tjejer som båda var out of my league (den ena en solklar tia). Kan tilläggas att de båda åkte tåg i 1h resp 2h enkel resa, lol. Dessutom har jag haft en handfull andra tjejer vars inviter jag avböjt av andra anledningar än deras utseende.

Visst är det svårt för oss killar, och de flesta tjejer tycker att du ser lika intressant ut som en påse skit, men så länge du fixar ok bilder så kommer du få åtminstone ett dussin matchningar. Är de för fula, tough luck. Är de godkända, kör hårt! Att skriva med brudar är en konst, men om man behärskar den kan man lyckas helt okej.
Senast redigerad av Riven-Ost 2017-10-01 kl. 23:17.
Citera
2017-10-01, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost

Själv är jag 18 och har verkligen inget fantastiskt utseende. Får väldigt sällan till något på fest eller på krogen. Via Tinder däremot har jag lyckats ligga med två tjejer som båda var out of my league (den ena en solklar tia). Kan tilläggas att de båda åkte tåg i 1h resp 2h enkel resa, lol. Dessutom har jag haft en handfull andra tjejer vars inviter jag avböjt av andra anledningar än deras utseende.

Visst är det svårt för oss killar, och de flesta tjejer tycker att du ser lika intressant ut som en påse skit, men så länge du fixar ok bilder så kommer du få åtminstone ett dussin matchningar. Är de för fula, tough luck. Är de godkända, kör hårt! Att skriva med brudar är en konst, men om man behärskar den kan man lyckas helt okej.

Jag håller med om att det kan vara rätt lätt om man ser bra ut, men har du inget bra utseende har jag svårt att tro det. PMa en bild eller två.
Citera
2017-10-01, 23:23
Medlem
Citat:

Epic bro! Länka chatten, alla vill lära sig här och få tips å se vad som skrivs, bara sudda ut detaljer å hennes namn bild etc
Citera
2017-10-01, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Jag håller med om att det kan vara rätt lätt om man ser bra ut, men har du inget bra utseende har jag svårt att tro det. PMa en bild eller två.

Fast ska ja va ärlig, tror jag tjejerna letar efter en douche, du behöver alltså inte vara snygg. Kanske räcker med vältränad kropp tatueringar (för att ligga) och ok ansikte.
Tror dom snarare väljer dom som ser lite douche ut, för det är ett bra ligg (när dom bara letar ligg).
Testade ju en polares bilder på photofeeler, inte snygg för fem öre som sagt (massiv success på tinder). 33% attractive 100 röster. En själv? 92%, 112 röster (glömde stänga av svårt att tajma exakt det kommit in hudnra röster om man inte sitter på sidan 24/7, och tro mig den där sidan säga vad man vill, men resultaten är väldigt verklighetstrogna. Lägg upp samma bild du komer få väldigt snarlikt resultat. Det är vad det är. Sen som sagt en bild är alltid en bild.
Citera
2017-10-01, 23:32
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Det är lögn. Avståndet på Tinder ljuger aldrig sålänge hon inte stängt av sin telefon vilket är helt meningslöst i och med nya EU-data lagen. Hyfsat smart tjej du hookat ändå får man säga för jag hade också dragit något liknande som man....

Vi får väl se i veckan. Intresse verkar iaf finnas med tanke på att hon skrivit på eget initiativ flera gånger. Om hon sedan gjort annat än varit utomlands idag t.o.m torsdag får vi väl se...
Citera
2017-10-01, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot

Jobbar atm. Släng iväg PM om nån timme.

Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Epic bro! Länka chatten, alla vill lära sig här och få tips å se vad som skrivs, bara sudda ut detaljer å hennes namn bild etc

Har tagit bort Tinder pga befinner mig mitt ute i djungeln och har ingen användning av det. Men kan se om jag har några sms-chattar att printa (fast du kanske vill se allra första meddelandet när man precis matchat på Tinder tho)
Citera
2017-10-02, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff

Nej, har hon stängt av platstjänster så ska inte Tinder få reda på var hon är. Gäller både iOS och Android.
Citera
2017-10-02, 00:46
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:

Kan man verkligen ha en chans som 18-åring kille på Tinder, en app som man måste vara 18 för att använda, gillar 18-20-åriga tjejer verkligen 18-åringar?
Citera
2017-10-02, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Kan man verkligen ha en chans som 18-åring kille på Tinder, en app som man måste vara 18 för att använda, gillar 18-20-åriga tjejer verkligen 18-åringar?

Jag står som 19-åring på Tinder (höhö) vilket kanske hjälper lite. Men det finns gott om 18-åriga tjejer som är ute efter jämnåriga, samt en drös 17-åringar som fuskat med sin ålder.

Är född 98 och samtliga mina Tinder-haff har varit 98-or eller 99-or.
Citera
2017-10-02, 00:59
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Jag står som 19-åring på Tinder (höhö) vilket kanske hjälper lite. Men det finns gott om 18-åriga tjejer som är ute efter jämnåriga, samt en drös 17-åringar som fuskat med sin ålder.

Är född 98 och samtliga mina Tinder-haff har varit 98-or eller 99-or.
Ja man tänker ju att utbudet måste bli mer begränsat eftersom man bara kan rikta in sig på en väldigt snäv åldersgrupp, men om det givit en del resultat så, bra jobbat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in